• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Squale 1545 30 Atmos GMT - Pepsi

Ladrene

Basic
2-Faktor
Pris
5800
Returpolicy
Det kommer vi överens om
Bilder Skickat
  1. Ja
Mycket angenäm Squale 30 Atmos ”pepsi”.
Automatiskt Selitta SW330 GMT-verk.
Mycket bekväm jubilee-länk i full längd med skruvade länkar.
Har hamnat i låda här under längre tid och gör sig bättre hos ny ägare där den används.
40mm diameter, 20mm lugs.

Fullset, uttagen hos Gnomon i Augusti 2021.
Skicket är mycket fint men finns såklart spår av användning (hairlines, etc.) Bilder är en del av beskrivningen och dessa är tagna i ganska elakt ljus för att framhäva skavankerna. Fler bilder kan ordnas om så önskas.

Ingen service i min ägo och men har heller inte upplevt behov. Har inte märkt av någon gångavvikelse men är heller inget proffs eller ägare av någon timegraph.

Pris: 5800
Inga byten tror jag.

F2F möjlig i Stockholm

Mina referenser
IMG_7595.jpeg
IMG_7601.jpeg
IMG_7602.jpeg
IMG_7596.jpeg
IMG_7599.jpeg

Tack KS för bra forum och möjlighet till annons :)

Tillbaka
Topp