- Pris
- 7000
- Returpolicy
- 24h om klockan inte motsvarar beskrivningen. Köparen ansvarar då för frakten, klockan ska returernas i samma skick som den kom. Ingen retur vid F2F.
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu en Squale 1545 30 atmos GMT coke från 2021. Köpt via KS i juni -26. Tidigare ägaren hade köpt den via C24 i december -25.
Om klockan:
Klockan är i fint skick, inga dings. Finns dock spår av användning, framförallt på spännet. Har försökt få med detta på bild.
Kommer på en jubilee-länk, passar nu min handled på 18,5cm men finns fler länkbitar. Har inte använt den på ett tag så har inte mätt gången nyligen, minnet säger mig dock att den inte gått mer än +/- 5 s/d under tiden jag haft den. Drog upp den nu och ställde den så kan återkomma med mer exakta siffror vid önskemål.
Uppdatering: Efter en natt i lådan och en dag på handleden har den gått ca -3 s/d.
Finns i Stockholm för F2F, annars kan den skickas via PostNord Rek, jag betalar portot. Betalning via Swish. Inga byten denna gång.
Mina referenser hittar du här:
Bilder:
Om klockan:
- Såld av Whatawatches mars 2021.
- 40mm i diameter.
- 300m WR.
- 20mm mellan luggarna.
- Keramisk bezel svart/rött (coke).
- Kommer fullset.
Klockan är i fint skick, inga dings. Finns dock spår av användning, framförallt på spännet. Har försökt få med detta på bild.
Kommer på en jubilee-länk, passar nu min handled på 18,5cm men finns fler länkbitar. Har inte använt den på ett tag så har inte mätt gången nyligen, minnet säger mig dock att den inte gått mer än +/- 5 s/d under tiden jag haft den. Drog upp den nu och ställde den så kan återkomma med mer exakta siffror vid önskemål.
Uppdatering: Efter en natt i lådan och en dag på handleden har den gått ca -3 s/d.
Finns i Stockholm för F2F, annars kan den skickas via PostNord Rek, jag betalar portot. Betalning via Swish. Inga byten denna gång.
Mina referenser hittar du här:
Skriv gärna en rad om vi gjort affärer! Väl mött och tack Klocksnack för ett grymt forum!
/Christian (Chris_Micco)
/Christian (Chris_Micco)
- Chris_Micco
- Svar: 14
- Forum: Goodguys & Badguys
Bilder:
Senast ändrad: