• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale 1545 Limited Edition (se pris!)

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Pris
5300
Returpolicy
Om något inte överensstämmer med beskrivningen, givetvis!
Bilder Skickat
  1. Ja
Tar emot som attans, men jag har gått och kärat ner mig i det andra micromärket Gruppo Gamma nu och "villhöver" komplettera med en till Gruppo Gamma.
Se inte mitt pris som något riktmärke för marknaden, jag säljer den billigare än övriga för att göra en snabb deal och skickar dessutom med 3 straps:
Ett helt nytt svart Eulit perlon. Ett i stort sett nytt grönt band. Ett i stort sett nytt orange gummi. Fixar bild för den intresserade, se banden som en bonus.

Enda intressanta bytet är mot Gruppo Gamma, återkom med vad du har så diskuterar vi prisbild isåfall! :)

Till klockan:
40mm med kupat safirglas, 200M WR, grön keramisk insert, 20mm lugs, 120 klick utan spel, applicerade index, runt datumfönster med svart datum, endast 50 stycken tillverkade. Positivt överraskad av kvalitén på länken, anpassas med skruvar och är supersmidig att förkorta/förlänga samt ett stabilt spänne.

EE5C2976-F204-46D6-BA83-267FE166C862.jpeg


Det enda som är sådär är lumen, det är ingen Seiko-ficklampa direkt men gör ju absolut sin roll i godkänt format om det är mörkt.
Klockan är givetvis i väldigt fint skick med små spår av användning på spännet.
IunjTLY.jpg


Finns i Eskilstuna för F2F, ska den skickas så står köparen för valfri fraktmetod. Tack KS för världens bästa forum!
Har tre sidor med omdömen här: https://klocksnack.se/threads/terrytee.99383/
 
Topp