parasec
Rolex
- Pris
- 7300
- Returpolicy
- Ingen retur då klockan är drygt en månad gammal
- Bilder Skickat
-
- Ja
Till salu har vi en Squale 30 ATMOS Blue/Red GMT Ceramica Ref. 1545GBRC - verkar vara en numera utgången modell som ersatts av en enligt mig sämre version av samma klocka.
Det blev en kortvarig sejour hos mig för denna fina pjäs - vi fann dessvärre inte kärleken under min pågående flipparsjuka.
Klockan är i mycket gott skick, det enda jag kan se är en liten repa på spännet som ingick redan när jag fick klockan i inbyte. Inget anmärkningsvärt och jag kan skicka bild på detta om så önskas.
Lite data:
40 mm (utan krona)
47 mm L2L
20 mm bandbredd
Jubilee-länk med Squalemärkt spänne
Medföljer även ett matchande randigt nato i rött, blått och vitt
Automatiskt schweiziskt verk ETA 2893-2 med quickset GMT och datum.
Safirglas
120-klicks motsolsroterande keramisk bezel med lume
Pris: 7300:- inkl REK
Byten: Helst inte då jag redan fått upp ögonen för annat men jag är inte omöjlig i dessa dagar
Retur: Nej. Uttagen för en dryg månad sen och med Gnomons 180 dagars extended warranty.
Tack KS för annonsmöjlighet och för detta forum.
Det blev en kortvarig sejour hos mig för denna fina pjäs - vi fann dessvärre inte kärleken under min pågående flipparsjuka.
Klockan är i mycket gott skick, det enda jag kan se är en liten repa på spännet som ingick redan när jag fick klockan i inbyte. Inget anmärkningsvärt och jag kan skicka bild på detta om så önskas.
Lite data:
40 mm (utan krona)
47 mm L2L
20 mm bandbredd
Jubilee-länk med Squalemärkt spänne
Medföljer även ett matchande randigt nato i rött, blått och vitt
Automatiskt schweiziskt verk ETA 2893-2 med quickset GMT och datum.
Safirglas
120-klicks motsolsroterande keramisk bezel med lume
Pris: 7300:- inkl REK
Byten: Helst inte då jag redan fått upp ögonen för annat men jag är inte omöjlig i dessa dagar
Retur: Nej. Uttagen för en dryg månad sen och med Gnomons 180 dagars extended warranty.
Tack KS för annonsmöjlighet och för detta forum.
Senast ändrad: