• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale Militaire 1545 Ceramic 20 ATMOS

Pris
4700
Returpolicy
Nej, då garanti finns
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min mycket fina Squale 1545 Militaire, den senaste modellen från Squale + Gnomon watches med keramisk bezel (tidigare hade stål). Perfekt storlek med sina 40 mm.

Klockan är väldigt sparsamt använd, i princip bara använd under en veckas tid i sommar, så den är nästan i nyskick förutom några små hairlines på spännet.

Inköpt ny av mig (så inga tidigare ägare) från Gnomon watches i maj 2019. Detta innebär också att det fortfarande finns garanti på klockan.

Skickar självklart med alla originaltillbehör, dvs. papper asken samt ett extra armband från Squale (som jag aldrig använt).

Bor i Stockholm och ses helst f2f och tar det via Swish, men kan ev. skickas om köparen betalar via Swish i förskott, frakten kan jag isåfall stå för. Kan självklart skicka fler bilder / video till ev. intressenter.

Bild:
IMG_0739.JPG


Tack för visat intresse och annonsplats :)
Mvh Johan
 
Topp