Icaras
Guld
Funderat på att köpa den där... whiskyn alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderat på att köpa den där... whiskyn alltså
Inte för rökig, bra brett och en gnutta sötma från slutlagring på sherryfat. Riktigt bra och rekommenderas varmt! Får nog slå upp ett glas och heja lite på Sverige...Funderat på att köpa den där... whiskyn alltsågod?
Ser bra ut där!Skybar Riverton
![]()
Funderat på att köpa den där... whiskyn alltsågod?
LappmysStilla i viken. Dricker ett glas Fat Bastard, röker en Private Stock no. 2 och har det allmänt OK.
![]()
En egenbryggd american pale ale!
Jag är jävligt dålig på att ta bilder, det får ni ha överseende med.
Vad skiljer en apa från en ipa? obs seriös fråga.
OK tack! då föredrar jag humlesmaken men Electric Nun som är den enda apa jag druckit hade en skön beska.En Ipa är starkare och har högre alkoholhalt och har mer humlesmak. Den här är egentligen en ett mellanting, den är ganska stark men är inte så tung i humlesmaken.
OK tack! då föredrar jag humlesmaken men Electric Nun som är den enda apa jag druckit hade en skön beska.
Det är dock inte alltid så enkelt som jag beskrev det. Det handlar även en del om hur hur och när man tillsätter humlen.
En apa karakteriseras av att den har en frisk humlesmak från typiska amerikanska humlesorter.OK tack! då föredrar jag humlesmaken men Electric Nun som är den enda apa jag druckit hade en skön beska.