• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

ZF6PRQt.jpg
Funderat på att köpa den där... whiskyn alltså ;) god?

Stilla i viken. Dricker ett glas Fat Bastard, röker en Private Stock no. 2 och har det allmänt OK.
20130608_213532_zpsd47cf339.jpg

Firar att Maddes brölloo gick utan problem. Sorry för kass kvalitet, jagvhad vart vaken i 36h och dragit i mig ett par glas nör bilden tas:)

20130608_191400_zps5d7e1c76.jpg

I kväll blev det förtäring av en APA :confused: med härlig beska.
Tar gärna emot roliga kommentarer om Apan och den elektriska sköterskan :)

GMT_nurse.jpg

APA = American pale ale :)

Budgetöl (men för den skull inte direkt dåligt) och budgetur (absolut inte dåligt). Det är ju trots allt blott tisdag.

PhyAKBX.jpg

En Ipa är starkare och har högre alkoholhalt och har mer humlesmak. Den här är egentligen en ett mellanting, den är ganska stark men är inte så tung i humlesmaken.
OK tack! då föredrar jag humlesmaken men Electric Nun som är den enda apa jag druckit hade en skön beska.

Inte riktigt samma effekt som bra GHB, men vad gör man inte för att orka med åtta timmar verksamhetsrapport...

20130612_160522_zps47e70e8f.jpg

Tillbaka
Topp