• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

Från i lördags. San Miguel på fat är riktigt god!

IMG_6329.JPG
 
Planet försenat, landar på fel flygplats, långsamt bagage och lång kö för min skjuts... I väntan tar man en öl! Före lunch...

IMG_20150527_112959.jpg


Skitsamma, nu är jag hemma en helg och nu ska det krökas tills jag spyr och kissar på mig
 
Inget fancy. Fick det i nån vinprenumeration 2008, stod nåt om att de kunde lagras. Stoppade det i källarn å glömde bort det.

Smakade kanon! :)

Personligen gillar jag mogna toner, särskilt på vit bourgogne och tysk riesling men framförallt röd bordeaux. Men gillar man inte mogna toner är det ingen höjdare, whatever floats your boat :)
 
Gäller att hålla sin feminina sida levande.. Våg kära @jabla var väldigt snabb på att lägga upp bilden från Helsingborgs bryggeri's efterfest, där jag sitter och dricker öl med rosa sugrör.... Därför känner jag mig trygg att bjuda på denna! :) Vad säger du Jabla?? hahaha.
DSC00318.JPG
 
Tillbaka
Topp