• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

Bland det konstigaste jag provat i ölväg. Små partier på bolaget är ett lotteri.
20150725_181058.jpg
 
Just nu är jag bara i startblocken med tanken. Sannolikt är det för att behålla sommarkänslan ett tag till. Har alltid haft ett gott öga till Doxa men Glycine Airman har och växt upp som en kandidat så här långt. Gärna med några år på nacken.
Får se vad jag landar i. Behöver alltid ha något att se fram emot...
 
Inte sugen på rött idag...
image.jpg

Skönt att se att Brasses låda är laddat med annat. Färdigblandad GT att hälla upp i hamburgerfirmans Max groggglas. Konstigt att glasen levererades med kids meal. Det visar väl bara på gott affärsmannaskap för att locka föräldrarna...
image.jpg

Av racingklockan att döma blir det åka av i kväll...
 
Inte sugen på rött idag...
image.jpg

Skönt att se att Brasses låda är laddat med annat. Färdigblandad GT att hälla upp i hamburgerfirmans Max groggglas. Konstigt att glasen levererades med kids meal. Det visar väl bara på gott affärsmannaskap för att locka föräldrarna...
image.jpg

Av racingklockan att döma blir det åka av i kväll...
Det kommer med andra ord att snabbt gå utför?
 
Tillbaka
Topp