Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Globen Thai. Kan verka anspråkslöst eller bara utanför stan eller nåt. För mig är i alla fall Thai-maten av högsta klass.Vilket ställe har bästa thaimaten i Tjockhult?
![]()
Härlig bruksöl när man är ute!
Haha vem? Skicka pmKnäcker en öl, aldrig fel? Christer Mikko…
Gillar också Gambrinus skarpt! Och klockan! Om några år kan jag tänka mig byta min nuvarande Rolex till samma sort du har.![]()
Gambrinus, favoriten av de tjeckiska
Ja speciellt om man går till Svejk och dricker Gambrinus på fatGillar också Gambrinus skarpt! Och klockan! Om några år kan jag tänka mig byta min nuvarande Rolex till samma sort du har.
Oh, ett tag sedan jag besökt Svejk. Men så självklart med tjeckisk öl. Har ju semester så kan hända man slinker in där någon dag nästa vecka. Lär ha min:Ja speciellt om man går till Svejk och dricker Gambrinus på fat
Vilken Rolex har du idag?
Haha, ah trodde du var nån jag kände pga detta. Men ja rimligt!
Ja Svejk är alltid fint! Kollade faktiskt på en Airking innan jag köpte min Explorer, väldigt fina klockor!Oh, ett tag sedan jag besökt Svejk. Men så självklart med tjeckisk öl. Har ju semester så kan hända man slinker in där någon dag nästa vecka. Lär ha min:
![]()
Tyvärr too close to homeTrodde dit nic var taget från denna legend..
Tyvärr too close to home
Haha nej, men heter nästan samma sak så därför har jag fått höra det några gånger och trodde du var nån jag kände.Ja ok, ni levde i samma stad, förstår