Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jabla skrev:Lokalproducerat, Helsingborgs Lager.
Klockan är dock från Schweiz.
Ser bra ut den där på jubilleDenke skrev:Hard coffee southside!
Spencer66 skrev:jabla skrev:Lokalproducerat, Helsingborgs Lager.
Helsingborg det är en stad jag saknar, sundet pärla och en kontinental stad i den lilla skepnaden. Få städer som kan mäta sig med både butiks och restaurang utbudet. Älskar den staden!
Denke skrev:Hard coffee southside!
jabla skrev:Spencer66 skrev:jabla skrev:Lokalproducerat, Helsingborgs Lager.
Helsingborg det är en stad jag saknar, sundet pärla och en kontinental stad i den lilla skepnaden. Få städer som kan mäta sig med både butiks och restaurang utbudet. Älskar den staden!
Jag kan ordna en guidad visning med ölprovning till självkostnadspris på Helsingborgs bryggeri om det blir en GTG i Helsingborg.
http://www.helsingborgsbryggeri.se
Min hemstad för helvete :lol:jabla skrev:Lokalproducerat, Helsingborgs Lager.
Spencer66 skrev:jabla skrev:Spencer66 skrev:jabla skrev:Lokalproducerat, Helsingborgs Lager.
Jag kan ordna en guidad visning med ölprovning till självkostnadspris på Helsingborgs bryggeri om det blir en GTG i Helsingborg.
Stockholm Top Boys borde kanske åka ut på resa!
leben skrev:Spencer66 skrev:jabla skrev:Spencer66 skrev:jabla skrev:Lokalproducerat, Helsingborgs Lager.
Oklart om jag ingår i den skaran men jag e på!![]()
Crowolf skrev:Sydafrika och en gammel Seiko....perfect combo in the countryside.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det där andades kvalitet rakt igenom!David skrev:Sir, yes, SIR!
![]()
(Ursäkta fördröjningen, tittar på Sagan om ringen.)
80talisten skrev:Det där andades kvalitet rakt igenom!kanonbild!
San Gennaro skrev:Crowolf skrev:Sydafrika och en gammel Seiko....perfect combo in the countryside.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hur mycket har du druckit egentligen? Hur många fingrar ser du?
Spencer66 skrev:Helsingborg det är en stad jag saknar, sundet pärla och en kontinental stad i den lilla skepnaden. Få städer som kan mäta sig med både butiks och restaurang utbudet. Älskar den staden!
Andrew skrev:Spencer66 skrev:Helsingborg det är en stad jag saknar, sundet pärla och en kontinental stad i den lilla skepnaden. Få städer som kan mäta sig med både butiks och restaurang utbudet. Älskar den staden!
Nu skojar du allt Spencer. Jag bor själv strax norr om Helsingborg. Tråkigare ställe i förhållande till sin folkmängd får du leta länge efter.
Andrew skrev:Spencer66 skrev:Helsingborg det är en stad jag saknar, sundet pärla och en kontinental stad i den lilla skepnaden. Få städer som kan mäta sig med både butiks och restaurang utbudet. Älskar den staden!
Nu skojar du allt Spencer. Jag bor själv strax norr om Helsingborg. Tråkigare ställe i förhållande till sin folkmängd får du leta länge efter.
Camo00 skrev:Äntligen en vettig Helsingborgare! Du är välkommen till Malmö när som helst!![]()
Det där är oviktigt, det som inte syns, existerar inteDavid skrev:80talisten skrev:Det där andades kvalitet rakt igenom!kanonbild!
Tack!
Förbannad tur att det inte syns mer av miljön runtomkring!![]()
konkas skrev:Sprattelvatten och 158 gr AP!
Spencer66 skrev:jabla skrev:Spencer66 skrev:jabla skrev:Lokalproducerat, Helsingborgs Lager.
Galet snygg, den där!Genta skrev:Härligt tema!
![]()