Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Öppna eller inte .... ?
Sent from my iPad using Tapatalk /quote]
Wow! Väggklockor med länk är ovanligtEn liten rackare...
![]()
Öppna bakstycket och plåta!Öppna eller inte .... ?
Sent from my iPad using Tapatalk HD![]()
likadant glas som igår men ny dryck. Världens bästa IIpa (?) och ingen guld rolex när det nalkas utgång på andra långgatan...
skickat från en rosa mobil
Du måste ju fan må sämre än vad jag gör. Stor "gilla" på det!Hustrun är på utbildning för valförrättare inför EU-valet så jag har lite kvalitetstid med vin, klockor och KS.
Klockjä..ln ville inte ligga som jag placerade den på grund av gummibandet så det fick bli ett Kinderägg.
Ett glas vitt med YM och cashewnötter.
![]()
Carlton här har du en ny bild till din samling.![]()
Hustrun är på utbildning för valförrättare inför EU-valet så jag har lite kvalitetstid med vin, klockor och KS.
Klockjä..ln ville inte ligga som jag placerade den på grund av gummibandet så det fick bli ett Kinderägg.
Bra mixat!Hustrun är på utbildning för valförrättare inför EU-valet så jag har lite kvalitetstid med vin, klockor och KS.
![]()
Med två uppvuxna barn vet man ju vad ungarna förväntar sig.Bra mixat!
Man måste inte må illa för att vara som man är.Du måste ju fan må sämre än vad jag gör. Stor "gilla" på det!
27 år i köttet och 70 i själen.Man måste inte må illa för att vara som man är.
Edit: men jag är antagligen dubbelt så gammal som du.
Hustrun är på utbildning för valförrättare inför EU-valet så jag har lite kvalitetstid med vin, klockor och KS.
![]()