• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

f4vi.jpg
 
En SD till ... :happyhappy:

Efter en lång dag, med en tur och returresa med bil till Stockholm för att min yngsta son skulle skriva på ett lägenhetskontrakt, har jag förtjänat en Whisky! Nu har jag två söner som landat i Stockholm ... :banghead:

Edit: Bara så att ni vet, mäklaren hade en oversized parfymkronograf ... :facepalm:

Rolex + Whisky 2.jpg
 
Nöjd med ljudet i B&O'n?

Ja, med tanke på de krav jag hade när jag köpte den:
  • Måste kunna spela via Airplay eller Bluetooth
  • Måste vara portabel, d.v.s. ha inbyggt batteri

Det finns en miljon varianter att kolla på, men de saker jag gillade mest i slutet var nån mojäng från Harman/Kardon och någon från Bose. Den från H/K lät OK men var ful. Den från Bose var för liten (väldigt tunt ljud). De större prylarna från Bose är inte bärbara. Man kan säkert få mer ljud för pengarna än det jag betalade för B&On, men jag har en del B&O-prylar sedan tidigare och har alltid varit väldigt nöjd. Den här låter väldigt bra för sin storlek, och är precis så portabel som jag ville ha den. Och, den är vacker som en sommardröm. De har sommarkampanj just nu så den kostar 4.800 istället för 6.500.
 
Tillbaka
Topp