Det är väldigt många som inte följer instruktionerna...
1. Ställ ner ditt glas
2. Lägg klockan BREDVID
3. Fota
![]()
Lätt att hänga den efter några kalla
Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1. Ställ ner ditt glas
2. Lägg klockan BREDVID
3. Fota
![]()
En SD till ...
Efter en lång dag, med en tur och returresa med bil till Stockholm för att min yngsta son skulle skriva på ett lägenhetskontrakt, har jag förtjänat en Whisky! Nu har jag två söner som landat i Stockholm ...
![]()
Du menar att vi vill se en bild på det.
Vilket år är den ifrån ?Carlsberg och 70-tals Omega Genéve på läder Nato.![]()
Har inte exakt årtal tyvärr men ref. tyder på 60-talet (inte 70-tal, som jag felaktigt skrev ovan).Vilket år är den ifrån ?
Har en likadan utan serienr och nyf på årtalet.Har inte exakt årtal tyvärr men ref. tyder på 60-talet (inte 70-tal, som jag felaktigt skrev ovan).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Då jag har tummen mitt i handen vågar jag inte öppna den själv för att fota men när jag sökte på serienumret fick jag svaret 1960-talet. Jag vet inte om den har tillverkats före eller efter det.... Sorry!Har en likadan utan serienr och nyf på årtalet.
1. Ställ ner ditt glas
2. Lägg klockan BREDVID
3. Fota
![]()
Gör ett försök att uppfylla alla kraven som ställs i trådrubriken.
![]()
Säkert bara jag som inte sett det innan, men fan vad grymt med dagsvisare är på svenska!!!!
(dagsvisare, är det ens ett ord????)
Öl, B&O och sommarklocka. Det är ett hårt jobb att vara grillmästare!
Skickat från min Sinclair Spectrum
Nöjd med ljudet i B&O'n?