Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jomen på de där ställena har jag också varit. Med den här kompisen:Jag har bestigit Kebnekaise, Fulufjällen, Nipfjället och Städjan med både stållänk och gummi på handleden utan problem. man fryser inte mer bara för att det är stål direkt mot huden, känns klockan rätt så bär den i det skicket du vill.
Jomen på de där ställena har jag också varit. Med den här kompisen:
*bild
Och inte frös jag om handleden... Men du: "Bestiga" är väl att ta i. "Vandra" känns väl mer beskrivande, tycker jag.
A
Det där är inte Reinhold. Det är Reinholds kompis Peter.Fråga Reinhold. Det verkar iaf gå bra att bestiga Mt Everest med stållänk.
![]()
Det där är inte Reinhold. Det är Reinholds kompis Peter.Och klockan är en Rolex Oysterquartz ref 17000.
Och kanske ska vi vara glada att fingret befinner sig på utsidan av näsan.
A