Vad kul med en massa förslag! Tack! Många av dom har jag på radarn redan och för min del är nog lume och minst 100m wr också en förutsättning. Tudor 58an är tokfin men är ju dykare även om ganska dressig sådan. S&S är lite intressanta, det är ett märke som jag av någon anledning alltid sett bort ifrån. (Liksom TAG) vilket antagligen bara är dumt. Även om alla förslag ovan är fina så landar jag ändå i att det finns väldigt få som är av samma karaktär som explorer/bb36 klockorna.
Skall som sagt givetvis titta på BBn men det är riktigt trist att den inte kommer i 39-ish. Är det inte ändå lite konstigt att det haglar av fina dykare i alla prisklasser men just den här "nischen" som ju egentligen borde vara OWG idealet och enklare än tex en dykare eller kronograf att få till. ... Där är det glest. Och kunder måste ju finnas om man betänker alla som drömmer om en explorer.
Skall som sagt givetvis titta på BBn men det är riktigt trist att den inte kommer i 39-ish. Är det inte ändå lite konstigt att det haglar av fina dykare i alla prisklasser men just den här "nischen" som ju egentligen borde vara OWG idealet och enklare än tex en dykare eller kronograf att få till. ... Där är det glest. Och kunder måste ju finnas om man betänker alla som drömmer om en explorer.