• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Staafen

Jag har köpt en Rolex i 75’ klassen på distans av @Staafen. Jag skulle vilja påstå att denna affär är en av de trevligaste jag gjort på KS, oherhört noggran och trevlig herre.

110% goodguy. Gör man affärer med @Staafen är man i trygga händer oavsett om man är köpare eller säljare - rekommenderas varmt!

Köpt en klocka i det dyrare segmentet som förmedlades av Staafen. Mycket trevlig gentleman som jag gärna gör affär med i framtiden. Rekommenderas varmt.

Köpt ett cordovan band av @Staafen
Trevlig upplevelse från start till mål och en good guy som jag gärna gör mer affärer med! Rekommenderas!

Senast ändrad:
Köpt Omega av @Staafen på distans. Som en säljare ska vara och någon man gärna gör affärer med! Trevlig och blixtsnabb kommunikation genom hela köpet. 1000% good guy!

Har köpt två band av @Staafen och kan varmt rekommendera andra att göra affär med honom. Stort engagemang, juste prissättning och snabb leverans med uppföljning. 110% Good Guy!

Tillbaka
Topp