• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Staben

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Hej!

Skriv gärna en rad om era intryck av mig som köpare eller säljare här på KS.

Tack på förhand!

// Staben
 
Senast ändrad:

drengdp

Breitling
Precis köpt en Seamaster av @Staben. Detta var mitt första köp av en ”riktig” klocka och hade många frågetecken och var osäker. Supernöjd över all hjälp jag fått, otroligt tryggt har det känts att handla av honom från start till mål. har inte kunnat bli bättre, Rekommenderas!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt ett micromärke av @Staben och det var en bra leverans och väl packat. Väldigt trevlig kommunikation pre- sale också så Staben kan definitivt rekommenderas ;)
 

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Tudor Black Bay av Staben F2F. Superseriös rakt igenom, snabb på svar, ordning och reda och dessutom trevlig . Gör gärna fler affärer!
 

Naslin

Breitling
2-Faktor
Köpte en Seiko av @Staben face to face. Väldigt trevlig, seriös och förtroendeingivande.
Gör gärna fler affärer och kan varmt rekommendera dig.
 
Köpte en ORIS av denna herre, allt i sin ordning, bra beskrivit, lätt att kommunicera med och snabb leverans ! Gör gärna flera affärer med denna 100% GG !!
 
Topp