• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stalrob

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av denne supertrevlige forummedlem. Snabb leverans och ett vältejpat paket väntade hos ombudet.
Mycket trevliga konversationer både under och efter slutförd affär. Klockan var som beskriven och tom. bättre och @Stalrob skickade dessutom med två extra band som en överraskning!
Jag gör gärna affärer igen och rekommenderar denne Goodguy till 200%.
 

Pepper

Breitling
Hej! Jag är intresserad av att köpa din Certina DS som du annonserar, men det är inte möjligt att se din profil eller skicka PM.
 

Opinioncarb

Cartier
2-Faktor
Fick låna ett Sjöö Sandström gummi av gentlemannen @Stalrob . Vilket slutade i att jag istället fick köpa gummi bandet efter att jag provat det. Fantastiskt trevlig affär!
Otroligt nöjd 👍
200% Goodguy i min bok.
Mvh Opc
 

DonaldCliff

Cartier
Köpt en Sjöö Sandström av Stalrob, hela affären var perfekt från början till slut som en bonus fick jag två extra band med 👌 100% GG
 

JGP

Cartier
2-Faktor
Köpte ett SS gummiband av @Stalrob på distans. Bra och tydlig kommunikation, välpaketerat vid leverans och fullt ut enligt beskrivningen. Mycket smidig och trevlig affär. GG!
 

Juu

Omega
Köpte en SS Royal Steel 36mm av Stalrob på distans. Det var mitt första köp här på KS och jag tror aldrig någon någonsin kommer mäta samma klass på affär! Allt gick hur smidigt som helst, klockan var enligt beskrivning och otroligt välpaketerad. Som ny klocknörd har all guidning och hjälp utöver själva köpet varit ovärderligt! Fick med extragrejer som jag inte ens hade förväntat mig och är så nöjd man kan vara! Stort tack 😍
 

Auto Ola

Panerai
2-Faktor
Köpte Casioak av @Stalrob och allt funkade smidigt. Bra kommunikation, blev lite extra då PostNord strulade!
Helt klart GG och gör gärna affär igen!
 
Topp