• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

StarMan

Gjort affär med @StarMan för andra gången, denna gång ett trevligt möte F2F och lika smidigt det. God kommunikation rakt igenom och mån att vi båda blev nöjda. Ser framemot nästa affär :)

Fantastisk kille som hjälpte till med en transport av en klocka, trevlig och ödmjuk rakt igenom. Stort tack för din hjälp och hoppas på att få göra affär med dig i framtiden.

Köpt vintage av @StarMan. Fick för min säkerhets skull full returrätt om någonting inte skulle vara OK. Har haft klockan ett par dagar nu och allt är frid och fröjd :)

Mycket nöjd, klar Goodguy!

Träffade nyligen StarMan på ett café och surrade, sålde och köpte klockor, vilket var mycket trevligt. Har dessförinnan träffat honom på GTG vid flera tillfällen. Gör gärna ytterligare affärer i framtiden :)

Sålde en klocka på distans, kommunikation, betalning, återkoppling, allt var kanon! Gör gärna affärer med honom igen!

Köpt klocka på distans men även träffat Starman IRL i andra sammanhang. En bra kille jag går i god för.

Köpt Panerai av @StarMan på distans. Mycket trevlig affär, snabb och tydlig kommunikation och var verkligen inga problem. Gör gärna fler affärer med honom. 100 % GG!

Köpte ett strap till min panna av Starman. Snabb, smidig och trevlig kommunikation rätt igenom. Gör gärna fler affärer med herrn i framtiden. 100% GG i min bok

Köpt klocka av @StarMan . Helt enligt beskrivning och väldigt väl inslagen. Väldigt trevlig att ha en konversation med och bra tålamod trots lite krångel från min sida. En riktig goodguy.

Tillbaka
Topp