Viktigt att man behåller bredden i sitt samlande och inte snöar in på ett specifikt märke eller en speciell look. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gott o blandat =)![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket bra! Hatten av!
Tack! Inser att två har lämnat och två andra är på vägMycket bra! Hatten av!
Härligt mögel! Bra där! Vilka har lämnat?
Enicar och Seiko, på väg är två skinndykare.Härligt mögel! Bra där! Vilka har lämnat?
Väldigt god smak och avundsvärd samling!
Tack, kul att höraVäldigt god smak och avundsvärd samling!
Holy shit!Har ändrat lite i samlingen.
![]()
![]()
![]()
Tack!Holy shit!
Well played sir
Fin samling!Har ändrat lite i samlingen.
![]()
![]()
![]()
Tackar!Fin samling!
Ett tjusigt gäng!Mina nuvarande klockor. Dock i en ständig förändring men med vissa keepers.
Såg efter fotande att min moderna Tissot lyckades smyga med i bild. Men det var nog inte mer än rätt. För den öppnade för mitt intresse över gamla mekaniska ur.
![]()
![]()
![]()
Imponerande är väl ordet.Har ändrat lite i samlingen.
![]()
![]()
![]()
Mina nuvarande klockor. Dock i en ständig förändring men med vissa keepers.
Såg efter fotande att min moderna Tissot lyckades smyga med i bild. Men det var nog inte mer än rätt. För den öppnade för mitt intresse över gamla mekaniska ur.
![]()
![]()
![]()
Tack!Imponerande är väl ordet.
Grymt bra bredd!Min lilla vintagesamling som det ser ut nu, eller rättare sagt ett urval (de klockor jag faktiskt brukar bära).
![]()
Skön kvaddruppel!Min lilla vintagesamling som det ser ut nu, eller rättare sagt ett urval (de klockor jag faktiskt brukar bära).
![]()
Grymt bra bredd!
Tack hörniSkön kvaddruppel!
Mycket bra! Den där certinadykaren förstår jag fortfarande inte varför jag inte köpte, för visst är det den som låg ute alldeles för länge på K&S i slutet på sommaren?Min lilla vintagesamling som det ser ut nu, eller rättare sagt ett urval (de klockor jag faktiskt brukar bära).
![]()
Tack! Ja det stämmerMycket bra! Den där certinadykaren förstår jag fortfarande inte varför jag inte köpte, för visst är det den som låg ute alldeles för länge på K&S i slutet på sommaren?
Elegant! DS:en var ju riktigt lyxig.Har velat posta här ett tag, men så kommer jag att "Nej vänta, den är på väg in, den är på service och den här ska egentligen inte vara med. Blahblahblah" Och så blir det inget.
Nu kom jag på att jag ju i alla fall kan posta min vintageguld-samling!
![]()
Mycket trevligt!Har velat posta här ett tag, men så kommer jag att "Nej vänta, den är på väg in, den är på service och den här ska egentligen inte vara med. Blahblahblah" Och så blir det inget.
![]()
Fan vad grymt! Ger en extra dimension att det är många bruksur som är väldigt ovanliga i guldHar velat posta här ett tag, men så kommer jag att "Nej vänta, den är på väg in, den är på service och den här ska egentligen inte vara med. Blahblahblah" Och så blir det inget.
![]()