• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stefan S

Sålt klocka på distans till @Stefan S . Trevlig herre som är rakt på sak utan krångel. Snabb betalning.

Skulle inte tveka en sekund på att göra fler affärer. Goodguy!!

Sålt en klocka i 40tkr-klassen f2f till @Stefan S över en kaffe med trevligt snack om klockor och annat. Allt igenom smidigt, enkelt, tydligt och trevligt. Gör mer än gärna affärer igen. 100% GG med stjärna i kanten.

Köpt klocka på distans av @Stefan S och det var en smidig upplevelse. Bra beskrivning i annonsen, skicket stämde väl överens med beskrivningen och paketeringen var omsorgsfull. Plus i kanten för inlämning av paket någon timme efter swish. GG i min bok!

Köpt en X-33 av @Stefan S.
Snabba svar på frågor! Vi köpet så kom klockan väldigt snabbt, och allt var paketerat på ett föredömligt sätt. Goodguy hela vägen som jag gärna gör fler affärer med i framtiden!

Träffade Stefan och hans fru F2F i Malmö för att titta på en klocka. Vi hade ett ganska långt och trevligt samtal och efter en del strul (från min sida) och bra med tålamod (från hans sida) skickades klockan till mig väl förpackad. Utan tvekan en good guy :)

Sålt klocka på distans till @Stefan S och det var otroligt trevligt och smidig. Självfallet 100% GG som jag hoppas göra fler affärer med👍

Gjort en bytesaffär med @Stefan S där jag även lade till pengar. Jag är jättenöjd med affären, kommunikationen, packningen och skicket på klockan. Stort plus till Stefan som hade tålamod med mig när betalningen dröjde pga banken och jag räknar bankdagar på olika sätt. 100% GG, skulle absolut göra affär igen!

Har precis köpt en fin Omega av @Stefan S. Provning och affär gjordes över en öl på en pub i Gbg. En mycket trevlig bekantskap och trygg affär. Handlar gärna av Stefan igen. 100% GG

Tillbaka
Topp