• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

StefanW

Har precis gjort en affär med Rock_N_Ron.
Allt funkade helt smärtfritt!!
Verkligen en "Goodguy"

H//StefanW

Kul!

Däremot så skall Rock_N_Ron själv starta en tråd med sitt eget namn där du lämnar ett omdöme istället för tvärtom.
På så sätt ska du också om du vill starta en tråd i eget namn där personer som du har gjort affärer med kommenterar det.

Hej
Det finns väl ett antal personer här på Klocksnack som gjort affärer med mig.
Ni får gärna skriva något om hur jag skött mig... !

Med vänliga hälsningar
Stefan

Har gjort mängder med affärer med Steff under åren...
Alltid perfekt både som köpare och säljare.. 100% goodguy :)

Har köpt Rolex oyster-länk av Stefan. Allt gick hur smidigt som helst. Jag fick bra bilder på länken, den skickades direkt första vardagen efter betalning, och var föredömligt packad när den kom fram. Skicket på länken var minst så bra som Stefan sa innan.
100% goodguy!

Sålde en klocka för en tusenlapp i en föredömligt smidig och trevlig affär. Tack! Rekommenderas varmt.
100% Good guy

Sålt en Breitling på distans till herren ifråga. Smidig och trevlig affär med tight och tydlig kommunikation. Goodguy som jag gärna dealar med igen!

Sålde en klocka till @StefanW , vi hade lite problem med postnord men tillslut löste sig allt och vi hade gött snack hela vägen. Snabb betalning och rakt igenom en trygg affär. Riktig good guy! 👍

Sålde en klocka till herren över distans, snabb betalning, smidigt och trevlig! Rekommenderas till 110% :)

Tillbaka
Topp