• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Steinhart GMT-Ocean One 39 red-blue

Pris
5000
Returpolicy
Om det är något fel på klockan som inte framgår av beskrivningen eller bilderna.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Steinhart GMT-Ocean One 39 eftersom annat har kommit in på inköpslistan som ersätter denna för mig. Den är i fint skick, köpt i mars 2019 från en annan medlem på KS. Det finns några hairlines på spännet från deskdiving, och ett små repa syns när man speglar ljuset på bezeln runt kl 3 (jag har försökt fånga det på bild så gott jag kan), inget man märker när man har den på IMHO. Den sitter på en jubilee men skickar med även deras oyster länk, som är oanvänd.

Kan postas mot Förskott eller säljs F2F i Norrtälje
https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/gmt-ocean-one-39-blue-red-2.html
20191119_192618.jpg
20191119_192641.jpg
20191119_192633.jpg
20191119_192825.jpg
20191119_192855.jpg
 
Topp