• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Steinhart ocean adventure och Orient mako x 2

David91

Basic
Returpolicy
Nej, garanti gäller
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej, har nytt på intåg och tänkte således kolla intresset för några klockor som tyvärr får alldeles för lite handledstid.

Först, Steinhart Ocean 39 Adventure classic - inköpt för 1 månad sedan och knappt använd således nyskick. Fick betala drygt 6000 för den sätter med tanke på skicket priset till 4800 kr

IMG_1434.jpg IMG_1432.jpg
[/SPOILER]

Båda orient är inköpta av mig våren 2024, mycket sparsamt använda då jag ej kan ha klocka i mitt arbete således väsentligen nyskick på båda.
Båda klockor kommer fullset.

Orient Mako II Diver Automatic AA02005D
42 mm
Tänker mig 1450kr
thumbnail_IMG_1375.jpg thumbnail_IMG_1379.jpg

Orient Mako RA-AC0Q03S
40 mm
Tänker mig 2100

thumbnail_IMG_1367.jpg thumbnail_IMG_1369.jpg

Finns F2F i Göteborg, kan annars skicka på köpares bekostnad[/ISPOILER]
.

Senast ändrad: