• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stewart

DPR518

Breitling
Köpte en GST-b200 av Stewart. Nöjd med leveransen, bemötandet samt produkt beskrivningen som stämde väl överens med klockan. Rekommenderas som säljare.
 

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Köpte en knut gadd av Stewart. Bra kommunikation. Snabbt och väl förpackat. Klockan stämde bra med annonsen och var i fint skick. Kan verkligen rekommendera Stewart 5/5
 

Falken

Panerai
Vill varna för att göra affär med ovanstående. Satt i bil och var inte inloggad på k&s på en timme så såg ej meddelanden. Inget försök att nås via sms. Gällde en pike jag sålde för ca 300kr.
1D01EE2A-7B34-45F7-AF83-D2533FC7E0AE.jpeg
 
Senast redigerad av en moderator:
S

stewart

Guest
Kommentaren från ”falken”gäller en affär som vi var mitt i att avsluta när han gjorde sej oanträffbar,tycker alltid att man kan bekräfta när man mottagit Swish,men här var det helt tyst! Eftersom detta är den enda affären jag gjort som inte blev som det var tänkt så känner jag att jag måste kommentera varför!
Förövrigt tycker jag att det är lite väl magstarkt att gå ut och varna för att göra affär med mej,alla andra har varit hur nöjda som helst!
 
Senast redigerad av en moderator:

seikodiverr

KS Explorers Club
Kommentaren från ”falken”gäller en affär som vi var mitt i att avsluta när han gjorde sej oanträffbar,tycker alltid att man kan bekräfta när man mottagit Swish,men här var det helt tyst! Eftersom detta är den enda affären jag gjort som inte blev som det var tänkt så känner jag att jag måste kommentera varför!
Förövrigt tycker jag att det är lite väl magstarkt att gå ut och varna för att göra affär med mej,alla andra har varit hur nöjda som helst!
Haha, jag skulle tro att detta bottnar i att det finns lika många åsikter om hur man ska bete sig i sälj-/köpprocessen som det finns aktiva medlemmar på forumet. Jag har blivit utskälld både för befogade grejer (när jag var ny) och för fullständigt bisarra grejer senare ... Att bli medlem på KS är ju som att skaffa barn. Vem som helst får göra det.

Det är alltid trist när man inte kan mötas på ett vettigt sätt men samtidigt lite kul med negativa erfarenheter i en sådan här tråd. De ska ju spegla hur det är att göra affärer med vederbörande och inlägget visar tydligt att du är en köpare som uppskattar snabb respons :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Min första affär med Stewart (Victorinox Inox) och gör gärna fler. Smidig, trevlig konversation och bland det bäst paketerade jag köpt. Tack igen för en smidig affär :)
 

Kreacon

Audemars
Köpt en Scurfa på länk av @stewart
Till att börja med höll han klockan typ en månad åt mig mot en ytterst blygsam handpenning. När jag hux flux hade pengarna skickade han den snabbt som tusan. Klocka var i utlovat skick och paketeringen var minst sagt kunglig. Tack för superb affär!
 
Topp