• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stig

Köpte en Bambino från @Stig och är riktigt nöjd med mitt köp, beskrivning on point snabb leverans snabb affär och trevlig människa! 100% Goodguy

Sålt klocka till @Stig . Mycket trevlig kontakt från start till mål :) snabb kommunikation och snabb betalning. 100% GG och gör gärna fler affärer framöver

Köpt klocka på distans av @Stig. Supersmidig, trevlig och tillmötesgående säljare. 100 % GG i min bok och jag skulle inte tveka att göra fler affärer. Rekommenderas.

Köpte en Tudor BB36 av @Stig
Supertrevlig kille som gav ett väldigt seriöst intryck. Ärlig och skön att snacka med. Välpaketerad försändelse. 110% GG och gör gärna affär med honom igen.

Köpt klocka i 15 000 kr klassen på distans. Korrekt beskriven klocka, välemballerat och allt i sin ordning.

@Stig rekommenderas!

Sålt tillbehör per distans.
Full betalning innan leverans och smidig kommunikation med snabba beslut. Gör gärna affär igen, 100% GG.

Genomförde en affär med denne person idag. 100% GG. Inget strul eller så. Bara en ren positiv affär!!!👍👍 Gör gärna andra affärer framöver.

Senast ändrad:
Köpte en MKII Paradive av Stig. Har bara gott att säga om denna affären. Snyggt paketerat och ordning med allt som följde med. Stig är ytterst korrekt och noggrann. Ingen är nöjdare än jag 👍🏼

Sålt klocka på distans till @Stig , genomgående trevlig och enkel kommunikation.
Gör mer än gärna affärer framöver, en riktig goodguy.

Tillbaka
Topp