• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

stigge

Köpt en premiumkacka av @stigge och hela affären var perfekt. Trevlig alert kommunikation och snabbt skickat samt i finfint skick som beskrivet. Stort tack! Absolut 100% GG och rekommenderas varmt! Skulle inte tveka att göra affär igen. :)

Köpte en kavaj @stigge som var väldigt hjälpsam att svara på frågor och skicka bilder. Trevlig säljare och smidig affär. Goodguy, rekommenderas!

Köpt en jacka av @stigge som var snäll och kom till mitt kontor för leverans - tack för en smidig o trevlig affär! 100% bra kille som jag gärna gär fler affärer med.

Köpt rock (lifestyle) av @stigge
Gick mycket smidigt och kommunikationen var klar hela vägen, kände mig som köpare inte nojig någon gång.
Rekommenderas starkt! 100% GG.

Köpte skor i utmärkt skick. Affären var mkt smidig, med snabb leverans och snyggt paketerat. 100% GG

Köpte en rock från Stigge och har bara goda saker att berätta. Smidig, hjälpsam, och inga konstigheter överhuvudtaget. En varm rekommendation rakt igenom!
100% GG

Köpte ett part din-fina byxor av @stigge och det var en angenäm transaktion. Hade byxorna dagen efter och skicket överträffade mina förväntningar.

Riktigt bra!

Köpt lifestyle av @stigge
Allt som det ska. Varorna i beskrivet skick, väl paketerat, snabb korrespondens och leverans. Helt klart en GG som jag absolut kan tänka mig att göra fler affärer med i framtiden

Tillbaka
Topp