• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stockholm Exklusiv GTG 21/3

Josef B

Bestraffaren
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Lika bra att uppdatera denna tråd med. Nu är alla platser tagna till GTGn och vi kommer garanterat ha en trevlig kväll :)
 

Edin

Panerai
Can't wait!

happy_headbang.gif
 

Josef B

Bestraffaren
Det börjar närma sig :)!!!!!!
Det är verkligen dags för er sista att se över betalningen eftersom jag ska betala för maten! Se även till att skicka namn och mobilnummer till mig så jag kan få in den i mina kontakter, eftersom jag INTE svarar på okända nummer! Svårt för er att kontakta mig om ni inte hittar ;)
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Detta verk kallar jag för "Ricrob måste kränga klockor. Grabbarna väntar runt hörnet."
Master_Spence.jpg
[/quote]
 

TKVF

Panerai
Re: Stockholm Exklusiv GTG 21/3 *datum ändrad*

Edin skrev:
Vet inte hur ni tänkte er då ni sate 30 gränsen, men om jag får vara med (nu när jag lyckats skramla ihop 33 inlägg i skrivande stund) gör jag gärna det. Förstår dock om det blir nedslag. :cry:
Skulle legat på 500 poster :)
 

Josef B

Bestraffaren
Till alla GTG-deltagare :)
Jag kommer i början av nästa vecka att skicka ut information vart vi ska träffas och hur ni kommer nå mig. Ni får gärna fortsätta PMa mig ert mobilnummer och namn/+nick, om ni inte är 100 på om ni gjort det, så jag kan lägga in er på mina kontakter, jag svarar nämligen inte på okända nummer ;)

Vi har en kvar som INTE har betalat och jag kommer eventuellt att köra en först till kvarn på den platsen den 19e.
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Jobbar sent på Torsdag och jag vet inte hur mycket jag kommer hinna njuta av denna tillställning.

Om det finns någon som uppfyller kraven och godkännande av arrangörerna så får denne gärna ta min plats för 200:-

Annars dyker jag upp som gubben-i-lådan och tar det som det kommer :)
 

Ricrob

Patek
TomasBc skrev:
Jobbar sent på Torsdag och jag vet inte hur mycket jag kommer hinna njuta av denna tillställning.

Om det finns någon som uppfyller kraven och godkännande av arrangörerna så får denne gärna ta min plats för 200:-

Annars dyker jag upp som gubben-i-lådan och tar det som det kommer :)

Samma här tyvärr.. Så om ngn/några vill och får köpa in sig, så hör av er och annars får du och jag käka smulorna från golvet på torsdag Tomas.. ;)
 

Josef B

Bestraffaren
Nu har alla fått information ang GTGn via PM.


TomasBC och Ricrob
ni kan vara lugna ang maten och att ni kommer lite senare.
 
Topp