Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Sista" låter grymt ödesmättat. Jag hoppas att du menar senaste. Återkommer med bild. Mitt järn står i garaget.Här är min sista och jag hoppas vi blir fler på KS med Harley.
"Sista" låter grymt ödesmättat. Jag hoppas att du menar senaste. Återkommer med bild. Mitt järn står i garaget.
Dags för Harley-träff?
Min tjejmoppe.
Vi väntar till våren om hojarna ska med va? För 10-15 år sedan körde jag till jul och tog fram den så fort det blev barmark. Nu för tiden gillar jag inte att frysa..Dags för Harley-träff?
Dags för Harley-träff?
Min tjejmoppe.
Är grymt sugen på att ta mc-kort. Känns mycket smidigare än bil i stan, och söndagsturerna ser för härliga ut.
Och när det väl händer så får det bli en risraket alá Honda Cbr1000RR med ett litet kitt. Eller så tar man förnuftet till fånga och köper en HD/Triumph.
Hondan är snodd från nätet
Säg till i vår så parkar jag den utanför valfri uteservering, lånar dig en kruka, och låter dig sitta och hänga lite nochigt på den. Provköra blir inte av utan kortOhh fan vad jag vill ha hoj och kort..försenad enligt planen :/
Fan va ball jag skulle vara med JoberMan s hoj!
Kör radtrea för första gången i år och är väl nöjd med både hoj och karaktär men jag undrar om jag inte vill tillbaka till en V-twin ändå...
Du kan få åka bitch på min...men du kan talesättet va?Ohh fan vad jag vill ha hoj och kort..försenad enligt planen :/
Fan va ball jag skulle vara med JoberMan s hoj!
Jag och JoberMan skulle genomföra det ny i somras men det vart inget...tycker absolut vi styr något i sommar.Dags för Harley-träff?
Min tjejmoppe.
Visst fan, vi snackade om det efter årsfesten förra hösten. Vi tar tag i det här i vår.Jag och JoberMan skulle genomföra det ny i somras men det vart inget...tycker absolut vi styr något i sommar.
Här är min sista och jag hoppas vi blir fler på KS med Harley.
Hjälp mig hitta en Night Train med 96 cui till rimligt pris så kan vi nog lösa det.
Du kan få åka bitch på min...men du kan talesättet va?
Vad är rimligt?
Typ 100. Vansinnespriser på blocket.
Fixar!Hjälp mig hitta en Night Train med 96 cui till rimligt pris så kan vi nog lösa det.