• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora Norrlands GTGn 19/11 2022 - 8:e året

Strax dags 🥳
Kommer startas en livetråd med bilder
20221119_155720.jpg

Hallå! Jag skriver mest i den här tråden för jag är så otroligt intresserad av om det kommer någon till GTG i stan såsmåningom? Har själv ingen större varken plånbok eller samling just nu då hus i Kåge någorlunda nyligt blivit införskaffat och p.g.a det mina dyrare klockor blev sålda, men det är skitsamma. Vad säger folket?

Hallå! Jag skriver mest i den här tråden för jag är så otroligt intresserad av om det kommer någon till GTG i stan såsmåningom? Har själv ingen större varken plånbok eller samling just nu då hus i Kåge någorlunda nyligt blivit införskaffat och p.g.a det mina dyrare klockor blev sålda, men det är skitsamma. Vad säger folket?
Stora Norrlands GTGn anordnas som vanligt i november-december i år igen. Håll utkik efter intresseanmälantråden :)

Tillbaka
Topp