TjihoLika som bär. Roffe släppte nytt i dagarna.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TjihoLika som bär. Roffe släppte nytt i dagarna.![]()
Förr i tiden blev det många sena nätter(tidiga morgnar) på diverse halvsuspekta efterkakor med roffe ur högtalarna.Ja det var otippat, ormar i gräset gick hett i min gamla lya på den gamla goda tiden då man lyssnade via youtube
https://www.comp-lux.se/produkt/uv-lampa-elwis-pro-torch-s9-uv/Så länge den funkar så hade dock gärna hittat nån rimlig inrikes![]()
Sjukt vad liv den ger till den orangea visarenhttps://www.comp-lux.se/produkt/uv-lampa-elwis-pro-torch-s9-uv/
Jag har denna och den är heeelt galen dock inte billig.
Visste ni man kan se äckelfläckar med uv?
![]()
![]()
![]()
JaSjukt vad liv den ger till den orangea visaren
Ja men det borde väl inte va omöjligt? Helt novis men tycker man har börjat se lite andra färger på lume som ändå lyser en delJahade vart coolt om den kunde va i orange lume istället
![]()
Sicken grönska! Naturen ser så full ut av liv. Härligt.Morrn, missade privatbildskavalkaden igar, bjuder pa nagra fran Filippinerna, livet har ar same same but different, jobba, hamta, lamna etc, men saklart forsoker vi njuta av vackra naturen o bad narsom, ha en fin Sondag alla och halsningar fran PH, torrperiod och varmt har nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Revben idag kanske?Godmorgon. Dags att börja tillaga middagen.![]()
![]()
Det blir en pulledpork idag. Club steak låter som ett lyckat valRevben idag kanske?
Själv ska jag köra ett par club steaks med reverse sear tänkte jag. Bra grillväder idag!
Roffe Ruff!?
Pulled pork med goda tillbehör är inte dumt alls.Det blir en pulledpork idag. Club steak låter som ett lyckat val. Du får lägga upp en bild sen.. Har du testat caveman style? Jag har inte vågat mig på det själv.
![]()
Låter klokt. Men med tanke på alla skägg i denna tråd så kanske någon har prövat?Pulled pork med goda tillbehör är inte dumt alls.
Inte provat caveman, är för lätt att det går fel med sådan ojämn grillyta känns det som. Jag använder 57:an som man ska använda den![]()
Lika nöjd fortfarande?Morgonstund i sonens "lekpöl", bra start på dagen!
![]()
Aldrig provat med kött, men nog har man kört caveman med fisk ute i naturenLåter klokt. Men med tanke på alla skägg i denna tråd så kanske någon har prövat?![]()
Polaren blev av med sitt han samlat i flera år det va långt,skulle starta upp en jänkare och det slog lågor upp från motornLåter klokt. Men med tanke på alla skägg i denna tråd så kanske någon har prövat?![]()
Jag använder bara gummi och nato eftersom det är mest bekvämt och köper jag en klocka på länk så åker det av direkt efter någon timmes provkörning. Länkar skaver alltid och det beror dels på avsaknaden av smidig mikrojustering på majoriteten av dem men också själva utformningen av länken. Monta har kommit på en smidig lösning på det där alla länkbitar är fasade just för att de inte ska gräva in i handleden och skava och det är helt otroligt att inte fler använder samma teknik för det gör verkligen jättestor skillnad.Fler än jag som gärna allmänt kör på- eller växlat över till gummiband?
![]()
Behöver fortfarande ett blått tropic, ex . CNS-variant till Ventus. Någon som har i 20mm?
Den är kanon! Min är 38mm modellen och den är tunn och sitter som an smäck på handleden, länken är bekväm o låset bra! Rolig klocka för pengen tycker jag o kul med en mikro som inte är dykare som ju är vanligt. Lätt värd att testa tycker jag.Hur är D1 Milanon? Har kikat lite på den och tycker den verkar trevlig som lite mer dressad klocka.
Har i nuläget i princip bara dykare i klocklådan.
Kör gärna gummi jag med, få gånger en klocka är så bekvämFler än jag som gärna allmänt kör på- eller växlat över till gummiband?
![]()
Behöver fortfarande ett blått tropic, ex . CNS-variant till Ventus. Någon som har i 20mm?