Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Va ett tag osäker på om jag hade gjort ett onödigt impulsköp, men jag är riktigt imponerad och nöjd. Den får definitivt stanna!Tjusigt, gratulerar!
Är det bara jag som funderar över pizzan? Hur var den? Klockan är ju en riktig hålla käften-klocka. Men fortfarande, pizzan?....Nu har ni ju redan sett den här klockan flera gånger, men som nybliven stolt ägare till @Björn Boett Helberg CH6 känner jag att jag måste dela med mig av några foton till.
Macrolins fram! Nu jävlar ska vi syna tysken i sömmarna.
omöjligt att inte komma med på bild i det här glaset.
Den sitter som en smäck och kvalitén går inte att anmärka på någonstans. Allt som ska vara blankt är väldigt blankt och allt är rakt och snyggt.
Det kan inte bli så vansinnigt mycket större på längden innan det blir för stort, men Helberg klarar sig utmärkt.
Stort tack till @Björn Boett som hållit den varm åt mig.
@KlockTotte står först i kön, men om jag flippar den här så kommer det isåfall vara för en likadan men med grön tavla. Gillar den svarta och guldet växer på mig mer och mer, så Helberg blir kvar på pissön på obestämd tid.
Trisslotten då?
Skrapar nu. Vänta lite...
Ja, det var dumt gjort. På det bra sättet!Måste va ett riktigt sylthuvud som släpper en sån pjäs!
Jag älskade guldvisarna, tycker faktiskt inte den bärs så stort!
Kul att den hamnade hos dig kompis, kör hårt!
Pizzan var god.Är det bara jag som funderar över pizzan? Hur var den? Klockan är ju en riktig hålla käften-klocka. Men fortfarande, pizzan?....
Du har väl hört det ett antal gånger... men den där doxan alltså. Håller med vem det nu var (Chumba?) som kollar över vad man måste sälja för att få tag på en! Mycket tjusigt!Freitag! Men vem bryr sig, det är ju semester! Sitter på terrassen med en öl och en god bok, vad mer kan man begära?
Engelsk i stilen, så ingen humlebomb direkt.Någon här som smakat JämtlandsIPA? Fick tips av kollegorna att den smakar skit, äckligaste de båda druckit.
Naturligtvis var jag tvungen att köpa en.
Jeeeeeez satan så bra! Mycket nytt och fett idag! Grattis!
Låter ljuvligt!Ja, det var dumt gjort. På det bra sättet!
Den bärs helt perfekt tycker jag. Har den på samma längd som du burit den, så jag antar att den sitter ungefär lika på våra armar.
Pizzan var god.
Kebabpizza från den kristna campingen 6km söderut. Ljuvlig sås som man kan få några extra stänk tabasco i också om man ber snällt. Ordinarie pris:140kr. Personalpris:70.
Köööp!Hur bra som helst!
Gillar att det är en ”riktig” klocka med lugholes!
Köpbegäret väcktes...
Definitivt en matöl, god sådan!Engelsk i stilen, så ingen humlebomb direkt.
Ganska så klen i kroppen, men helt ok till maten. Grillat med en lite fetare sås eller potatissallad borde den gå bra till. Eller att bara tryckas in i ansiktet helt på egen hand går nog det också. Men jag tror att den vinner på att ha mat till.
Synd på trissen men paketöppning och pizza klår min fredag bestående av huvudvärk och skrikande ungar runt lägenhet.
Edit: fan vad jag hatar att bo i lägenhet och likaså föräldrar som låter sina barn skrika sig hesa dagarna långa. Ingen respekt alls.
Du får byta kollegor...Någon här som smakat JämtlandsIPA? Fick tips av kollegorna att den smakar skit, äckligaste de båda druckit.
Naturligtvis var jag tvungen att köpa en.
Grym klocka det där! Grattis till denNu har ni ju redan sett den här klockan flera gånger, men som nybliven stolt ägare till @Björn Boett Helberg CH6 känner jag att jag måste dela med mig av några foton till.
Den sitter som en smäck och kvalitén går inte att anmärka på någonstans. Allt som ska vara blankt är väldigt blankt och allt är rakt och snyggt.
Det kan inte bli så vansinnigt mycket större på längden innan det blir för stort, men Helberg klarar sig utmärkt.
@KlockTotte står först i kön, men om jag flippar den här så kommer det isåfall vara för en likadan men med grön tavla. Gillar den svarta och guldet växer på mig mer och mer, så Helberg blir kvar på pissön på obestämd tid.
Trisslotten då?
Engelsk i stilen, så ingen humlebomb direkt.
Ganska så klen i kroppen, men helt ok till maten. Grillat med en lite fetare sås eller potatissallad borde den gå bra till. Eller att bara tryckas in i ansiktet helt på egen hand går nog det också. Men jag tror att den vinner på att ha mat till.
Definitivt en matöl, god sådan!
Haha låter som den inte är så farlig ändå. Får prova sen...Du får byta kollegor...
Lite tunn kanske, men det äckligaste?
Nej!
Dessutom har ju Jämtland en president.
Bara en sån sak.
Stort grattis!Nu har ni ju redan sett den här klockan flera gånger, men som nybliven stolt ägare till @Björn Boett Helberg CH6 känner jag att jag måste dela med mig av några foton till.
Trisslotten då?
Grym samling du har där .Mikro/afford- boxen för denna semester då.
Tack så mycket!Grym klocka det där! Grattis till den
Jag lovar!Stort grattis!
Snälla låt den nu vara blank där den ska vara blank så inga konstiga kroppsvätskor eller annat jox på den .
Mössa i juli????Jag gick promenaden moturs bara för att få solen i ryggen mestadels. Bättre ljus. Här kommer nu Helberg CH6 igen i olika vinklar.
Året runt.Mössa i juli????
Gillar du ZZ Top ?Jag gick promenaden moturs bara för att få solen i ryggen mestadels. Bättre ljus. Här kommer nu Helberg CH6 igen i olika vinklar.
Nja. Gillar La Grange, men inte så mycket mer...Gillar du ZZ Top ?
Den sitter som en smäck! Och fundera inte över mig, jag har klockor så jag klarar mig Och inte ens säkert att jag köpt den om det varit min tur Men jag vet varför jag gillar den så mkt. Påminner lite om min gamla Armida.Nu har ni ju redan sett den här klockan flera gånger, men som nybliven stolt ägare till @Björn Boett Helberg CH6 känner jag att jag måste dela med mig av några foton till.
Trisslotten då?
Har man ingen Doxa på BoR så kan man komplettera sin armbandsbutik med ett BoR till gammel Tunan Tack @Jockinho Detta blev riktigt trevligtFreitag! Men vem bryr sig, det är ju semester! Sitter på terrassen med en öl och en god bok, vad mer kan man begära?
Tack Totte!Den sitter som en smäck! Och fundera inte över mig, jag har klockor så jag klarar mig Och inte ens säkert att jag köpt den om det varit min tur Men jag vet varför jag gillar den så mkt. Påminner lite om min gamla Armida.
Snygg klocka! Kollade mycket på Hellberg för några år sen men har nog för taniga handleder tyvärr.Jag gick promenaden moturs bara för att få solen i ryggen mestadels. Bättre ljus. Här kommer nu Helberg CH6 igen i olika vinklar.