Riktigt fin! Vad heter den modellen?Heads up ifall någon är sugen på att ta över den här!
Svinbra och gillar den skarpt, men är rastlös osv. Ja ni vet, det vanliga
Trevlig lördag!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Vad heter den modellen?Heads up ifall någon är sugen på att ta över den här!
Svinbra och gillar den skarpt, men är rastlös osv. Ja ni vet, det vanliga
Trevlig lördag!
![]()
Ja den är nice! Sköna proportionerRiktigt fin! Vad heter den modellen?
Najs! Bra sugen på en men har köpstopp för tillfället, annars hade jag tagit den direkt!Ja den är nice! Sköna proportioner
Det är den senaste versionen av deras 1972 Maverick chronograph![]()
Hur länge ska det där "för tillfället" vara egentligen? Tycker det borde vara över snartNajs! Bra sugen på en men har köpstopp för tillfället, annars hade jag tagit den direkt!![]()
Jag tänker köpstopp hela tiden just nu. Men eftersom man hänger här så är det helt omöjligt. Förstår inte hur man ska låta bli. Alldeles för skoj med klockor.Hur länge ska det där "för tillfället" vara egentligen? Tycker det borde vara över snart![]()
Nej det brukar inte vara särskilt länge för egen delJag tänker köpstopp hela tiden just nu. Men eftersom man hänger här så är det helt omöjligt. Förstår inte hur man ska låta bli. Alldeles för skoj med klockor.
Det där känner man ju till allt för välNajs! Bra sugen på en men har köpstopp för tillfället, annars hade jag tagit den direkt!![]()
Ingen ananas?Nära nog!![]()
![]()
Alldeles för länge, någon har fått för sig att vi ska köpa ett hus och det kostar tydligen en massa pengar!Hur länge ska det där "för tillfället" vara egentligen? Tycker det borde vara över snart![]()
Haha, helt rätt! Ska ta det med FruBr så får vi se vad hon säger...Det där känner man ju till allt för väl
Prioriteringar, som frun brukar säga….![]()
Ingen ananas?
Och så klocka för topic. Man vill ju inte verka oseriös...
![]()
Vilken tur, då får jag ta och offra migNajs! Bra sugen på en men har köpstopp för tillfället, annars hade jag tagit den direkt!![]()
Prisvärda klockor! Har provat tre olika och alla har varit tajta som kassakåpSådärja! Då har man jobbat upp lite nyförälskelse.![]()
Åh. Älskar Stigbergets och klockan.Lördagskväll
![]()
Stigbergets är fantastiska. Så även Gruppo Gamma!Åh. Älskar Stigbergets och klockan.
Tack, du räddade mig!Vilken tur, då får jag ta och offra mig![]()
Väldigt trevlig bok och superb klocka!Don't hold your breath - Jason Heaton. Dags att dyka ner i Depth Charge igen
![]()
Det tycker jag absolut att du ska, ligger väl en ute på köp&sälj nuTack, du räddade mig!
Väldigt trevlig bok och superb klocka!Får ta och knipa en begagnad H1 senare, den är grym. Hur känns den på MN? Blir den inte topptung?
Jajemän mycket fina detaljer och överlag tight i titanet som man säger! Hittar inget att gnälla över faktiskt.Prisvärda klockor! Har provat tre olika och alla har varit tajta som kassakåp![]()
MN-band är bra på det sättet att de spänner ned klockan ordentligt mot handleden så den ökade höjden på det hela blir inte så stor i verkliga livet så att säga.Det tycker jag absolut att du ska, ligger väl en ute på köp&sälj nuUpplever den faktiska inte särskilt topptung. MN är toppen, lagom elastiskt så klockan sitter som en smäck. Bygger såklart någon millimeter extra på höjden men det funkar bra. Däremot blir det nog för mycket med ett vanligt natoband.
Såg den men prissättningen är...optimistisk..?Det tycker jag absolut att du ska, ligger väl en ute på köp&sälj nuUpplever den faktiska inte särskilt topptung. MN är toppen, lagom elastiskt så klockan sitter som en smäck. Bygger såklart någon millimeter extra på höjden men det funkar bra. Däremot blir det nog för mycket med ett vanligt natoband.
En aningSåg den men prissättningen är...optimistisk..?Härligt att höra, den gör sig riktigt bra på MN i alla fall så då får jag testa det när jag får tag på en.
Ska bli kul att se hur den blir på orange MN som du beställt!