• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Heads up ifall någon är sugen på att ta över den här!

Svinbra och gillar den skarpt, men är rastlös osv. Ja ni vet, det vanliga 😉

Trevlig lördag! 🥰
IMG_8988.jpeg
Riktigt fin! Vad heter den modellen?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Hur länge ska det där "för tillfället" vara egentligen? Tycker det borde vara över snart 😉
Alldeles för länge, någon har fått för sig att vi ska köpa ett hus och det kostar tydligen en massa pengar! 🙄😁

Det där känner man ju till allt för väl 😅

Prioriteringar, som frun brukar säga…. 😂
Haha, helt rätt! Ska ta det med FruBr så får vi se vad hon säger... 😅
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Tack, du räddade mig! 😆


Väldigt trevlig bok och superb klocka! 👌 Får ta och knipa en begagnad H1 senare, den är grym. Hur känns den på MN? Blir den inte topptung?
Det tycker jag absolut att du ska, ligger väl en ute på köp&sälj nu 😅 Upplever den faktiska inte särskilt topptung. MN är toppen, lagom elastiskt så klockan sitter som en smäck. Bygger såklart någon millimeter extra på höjden men det funkar bra. Däremot blir det nog för mycket med ett vanligt natoband.
 

BjornAgain

Panerai
2-Faktor
Det tycker jag absolut att du ska, ligger väl en ute på köp&sälj nu 😅 Upplever den faktiska inte särskilt topptung. MN är toppen, lagom elastiskt så klockan sitter som en smäck. Bygger såklart någon millimeter extra på höjden men det funkar bra. Däremot blir det nog för mycket med ett vanligt natoband.
MN-band är bra på det sättet att de spänner ned klockan ordentligt mot handleden så den ökade höjden på det hela blir inte så stor i verkliga livet så att säga.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Det tycker jag absolut att du ska, ligger väl en ute på köp&sälj nu 😅 Upplever den faktiska inte särskilt topptung. MN är toppen, lagom elastiskt så klockan sitter som en smäck. Bygger såklart någon millimeter extra på höjden men det funkar bra. Däremot blir det nog för mycket med ett vanligt natoband.
Såg den men prissättningen är...optimistisk..? 😅 Härligt att höra, den gör sig riktigt bra på MN i alla fall så då får jag testa det när jag får tag på en. 😊 Ska bli kul att se hur den blir på orange MN som du beställt!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Såg den men prissättningen är...optimistisk..? 😅 Härligt att höra, den gör sig riktigt bra på MN i alla fall så då får jag testa det när jag får tag på en. 😊 Ska bli kul att se hur den blir på orange MN som du beställt!
En aning 😅 Uppdaterar med bilder förhoppningsvis på måndag. Vill du testa H1 innan du eventuellt slår till är det bara att dra ett PM så skickar jag över min till dig. Så få du låna den och känna efter i lugn o ro och bilda dig en uppfattning 🙂
 
Topp