Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med! Om än lite tråkig kan jag tyckaEn solid trio helt klart!
Baltany, ren Radiomir California 'knockoff', men gillar både storleken och den städade tavlan.![]()
Ja, det blev rätt schysst faktiskt. Matchade med rätt viklås medSnyggt med blått gummi![]()
Herren kan ju vänta med att landa i något så jag kan få sålt min BalticHåller med! Om än lite tråkig kan jag tyckafunderar på att byta ut Ginault mot något färglatt. Vi får se!
Såklart! Jag har absolut ingen stressHerren kan ju vänta med att landa i något så jag kan få sålt min Baltic![]()
Fin GS homageEn till seestern
Den var fin, säg till om du tröttnar!En till seestern
Du kan få den med sekundvisaren i silver också. Vet att det var en som postade i Ginaultgruppen på Facebook som fått hem sin. Om man mailar John innan kan man göra custom orders för ett tillägg som jag förstått det.Typiskt. Jag har ju aktivt försökt hålla mig från Ginault.
Röda sekundvisare tycker jag bara brukar vara roliga ett tag. Hade den varit vit så hade det nog funnits en här redan.![]()