Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är verkligen otroligt fin!Bjässen är på idag
![]()
![]()
Ja den var trevlig. Nu hos annan forumsmedlemDen är verkligen otroligt fin!
Skulle vilja slå ett slag för Frederique Constant. Om du är ok med 5 atm så är den riktigt trevlig tycker jagHej
Jag letar efter en affordable world timer, vad har ni för förslag?
Har du bildexempel?Skulle vilja slå ett slag för Frederique Constant. Om du är ok med 5 atm så är den riktigt trevlig tycker jag
Sen beror det ju på vad man menar med affordable, den är ju inte helt billig, men väldigt mycket billigare än tex Aqua Terra Worldtimer.Har du bildexempel?
Nå vad säger du om den? Man är ju rätt nyfiken på dess ups and downs.
Den ser ju skitläcker utNå vad säger du om den? Man är ju rätt nyfiken på dess ups and downs.
Vill du ge en recension? Skulle uppskattas.
+1Nå vad säger du om den? Man är ju rätt nyfiken på dess ups and downs.
Det är helt klart en kul och välbyggd klocka för dessa pengar. I en samling har den sin plats. Boettformen är snygg och kramar handleden bra, upplever klockan som välbalanserad, trodde den skulle kännas topptung men icke. Safirglaset är riktigt häftigt, som du redan vetNå vad säger du om den? Man är ju rätt nyfiken på dess ups and downs.
Vad heter denna? En av de snyggare CW jag settHälsar på i favorittråden med dagens.
Supersnygg CW enligt min mycket objektiva bedömning
![]()
Vad heter denna? En av de snyggare CW jag sett