• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Trätt på gummi i somrig färg. Blev rätt bra tycker jag.
1000004449.jpg

Testa en sån här först så kan du kanske uppgradera till en CW sen.

Jag slog faktiskt till på den nu. Har hittills nästintill golvats av kvaliteten på hela klockan i förhållande till vad jag gav för den. Visst länken saknar halvlänk, så det är svårt att få en optimal fit för mig - men det är också det enda. I övrigt är den alldeles perfekt.

Oerhört mycket bang for the buck. Ljusår trevligare än Tissot PRX i min bok.

Sedan vet jag inte något om verket, men det jag har läst mig till är att den inte är sämre än Seikos eller ETA:s entry-level verk exempelvis - med skillnaden att det här verket är är tunnare vilket möjliggör en tunnare klocka.

Mycket bra!

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    317 KB · Visningar: 1
Jag slog faktiskt till på den nu. Har hittills nästintill golvats av kvaliteten på hela klockan i förhållande till vad jag gav för den. Visst länken saknar halvlänk, så det är svårt att få en optimal fit för mig - men det är också det enda. I övrigt är den alldeles perfekt.

Oerhört mycket bang for the buck. Ljusår trevligare än Tissot PRX i min bok.

Sedan vet jag inte något om verket, men det jag har läst mig till är att den inte är sämre än Seikos eller ETA:s entry-level verk exempelvis - med skillnaden att det här verket är är tunnare vilket möjliggör en tunnare klocka.

Mycket bra!

Pt-5000 är ett trevligt verk! Används mkt numera av en anledning ex tunnare klockor 🙂

Tillbaka
Topp