• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

G
36mm Ti, otroligt bekväm!
IMG_8867.jpeg
IMG_8868.jpeg
IMG_8866.jpeg
Grymt fin, sitter perfekt 👌🏻
Titan äger 🙂

4000m bör klara ett par regnskurar förhoppningsvis. Trycktestad och rengjord. Byggkvalité deluxe.

Kontaktade Delma då urtavlan säger 3000m och baklocket 4000m, tydligen har dom råkat montera en "sample dial" på detta ex, utan kostnad skickar dom en ny urtavla och den gamla får jag behålla, bra service.
20250715_175207.jpg

4000m bör klara ett par regnskurar förhoppningsvis. Trycktestad och rengjord. Byggkvalité deluxe.

Kontaktade Delma då urtavlan säger 3000m och baklocket 4000m, tydligen har dom råkat montera en "sample dial" på detta ex, utan kostnad skickar dom en ny urtavla och den gamla får jag behålla, bra service.
20250715_175207.jpg
Men hur hittar den in innanför glaset?

20250715_175207.jpg
Den som klubbades på tratten i fredags? För många budgivare för min smak 😁

20250715_175207.jpg
En rejäl bit 💪🏻 Måste varit ett bra pris med tanke på nypris?

Tillbaka
Topp