G

Titan äger
Grymt fin, sitter perfekt36mm Ti, otroligt bekväm!![]()
![]()
![]()

Titan äger

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin, sitter perfekt36mm Ti, otroligt bekväm!![]()
![]()
![]()
Men hur hittar den in innanför glaset?4000m bör klara ett par regnskurar förhoppningsvis. Trycktestad och rengjord. Byggkvalité deluxe.
Kontaktade Delma då urtavlan säger 3000m och baklocket 4000m, tydligen har dom råkat montera en "sample dial" på detta ex, utan kostnad skickar dom en ny urtavla och den gamla får jag behålla, bra service.
![]()
Den som klubbades på tratten i fredags? För många budgivare för min smak4000m bör klara ett par regnskurar förhoppningsvis. Trycktestad och rengjord. Byggkvalité deluxe.
Kontaktade Delma då urtavlan säger 3000m och baklocket 4000m, tydligen har dom råkat montera en "sample dial" på detta ex, utan kostnad skickar dom en ny urtavla och den gamla får jag behålla, bra service.
![]()
Edit, det löser urmakaren här i stadenMen hur hittar den in innanför glaset?
En rejäl bit4000m bör klara ett par regnskurar förhoppningsvis. Trycktestad och rengjord. Byggkvalité deluxe.
![]()
Tyckte jag fyndade rejält, tror nypris ligger runt 30' ungefär. Rejält bit, 305g på länken. Kommer nog bära den på gummit allt som oftast.En rejäl bitMåste varit ett bra pris med tanke på nypris?
Kul att kunna göra ett klipp iblandTyckte jag fyndade rejält, tror nypris ligger runt 30' ungefär. Rejält bit, 305g på länken. Kommer nog bära den på gummit allt som oftast.
![]()
Haha, ja, det var egentligen så jag tänkte, men svaret du gav först stämde ju lika bra det!Edit, det löser urmakaren här i staden![]()
Haha tänkte att jag skulle hinna redigera svaret innan du läste, missuppfattade vad du menade förstHaha, ja, det var egentligen så jag tänkte, men svaret du gav först stämde ju lika bra det!
För det är ju allt lite intressant hur den felaktiga hittade in från början.
Tyckte jag fyndade rejält, tror nypris ligger runt 30' ungefär. Rejält bit, 305g på länken. Kommer nog bära den på gummit allt som oftast.
![]()
![]()
Vaknade nyss, trodde bilden var felkomprimerad och utsträckt
Mumma. Avskydde de där när de kom, men idag förstår jag varför de blev så poppis. Tycker dock prislappen stuckit iväg lite väl.Dykarperfektion
![]()
Mumma. Avskydde de där när de kom, men idag förstår jag varför de blev så poppis. Tycker dock prislappen stuckit iväg lite väl.
Tycker de e sånn clean design på klockan, bra size o snygga bandhorn. Enda negativa med den turquoisa vridringen är o hitta bra band som passar.Mumma. Avskydde de där när de kom, men idag förstår jag varför de blev så poppis. Tycker dock prislappen stuckit iväg lite väl.