• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

En st mikrokronograf

IMG_5546.jpeg

Tyckte de här i guld och svart såg ganska trevliga ut på bild iaf.

Tidig julklapp till mig själv!

1000016471.jpg
Kul att du fick tag i en, sålde slut snabbt. Vad är intrycket? Värd pengen?

Överväger själv den:

Kul att du fick tag i en, sålde slut snabbt. Vad är intrycket? Värd pengen?

Överväger själv den:

Ja jag hängde på låset lite när den släpptes!

Värd pengen är väl oklart, rent funktionellt osv borde väl en gshock av nått slag vara "bättre". Men för mig, helt subjektivt, är den nog värd slanten. Väldigt förtjust i kombinationen av cerakote, svart dlc och den oranga ringen under "bezel". I och med titan är den lätt på handleden och jag har inga klagomål vad gäller finish/upplevd kvalitet. Verket fått viss kritik så har det egentligen alla funktioner jag behöver.

Helt klar en rek från mig, med brasklappen att viss nyförälskelse råder. Såg att de skulle fylla på lager till tidigt 2026 väl?

Ja jag hängde på låset lite när den släpptes!

Värd pengen är väl oklart, rent funktionellt osv borde väl en gshock av nått slag vara "bättre". Men för mig, helt subjektivt, är den nog värd slanten. Väldigt förtjust i kombinationen av cerakote, svart dlc och den oranga ringen under "bezel". I och med titan är den lätt på handleden och jag har inga klagomål vad gäller finish/upplevd kvalitet. Verket fått viss kritik så har det egentligen alla funktioner jag behöver.

Helt klar en rek från mig, med brasklappen att viss nyförälskelse råder. Såg att de skulle fylla på lager till tidigt 2026 väl?
Tack för ett utförlig svar, får hålla utkik helt enkelt

Tillbaka
Topp