Svart och gilt med jubilee kommer bli
Jag bytte också till jubilee så nu är det bara att vänta. Förhoppningsvis landar den lagom till födelsedagen i maj![]()
Kanon! Håller tummarna för leverans i tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svart och gilt med jubilee kommer bli
Jag bytte också till jubilee så nu är det bara att vänta. Förhoppningsvis landar den lagom till födelsedagen i maj![]()
TIMEX har haft otroligt fina släpp på sistone!Denna har fått mycket handledstid sedan den köptes i början på sommaren. Känns oerhört affordable.
![]()
Gäller koden på Stowas hemsida?Ifall någon är på jakt efter en Stowa
Use your personal code SnQcFpj to receive a 15% discount on your first watch – simply redeem it in your shopping cart.
StämmerGäller koden på Stowas hemsida?
Tyckte de här i guld och svart såg ganska trevliga ut på bild iaf.
![]()
Black and Gold
Our timepieces, through a combination of material, design and craftsmanship, pay tribute to both a technical command and for a life beneath, beyond and beside the sea.spinnaker-watches.com
Jo, jag är ganska sugen på en Fleuss i svart/guld och där var datumet kanske lite och diskret. Jag tycker det funkar även om det kanske stör symmetrin.Snygga. Synd att de inte verkar finnas utan datum.![]()
Kul att du fick tag i en, sålde slut snabbt. Vad är intrycket? Värd pengen?Tidig julklapp till mig själv!
![]()
www.rzewatches.com
Kul att du fick tag i en, sålde slut snabbt. Vad är intrycket? Värd pengen?
Överväger själv den:
![]()
UTD-8000-GR
Designed and tested in the harsh environment of the Canadian North, the 'Field Grade' UTD-8000 pairs a classic digital watch aesthetic with a new, high contrast, coloured LCD. Crafted from solid titanium, and hardened with our UltraHex™ coating, the UTD-8000-GR brings modern engineering to the...www.rzewatches.com
Tack för ett utförlig svar, får hålla utkik helt enkeltJa jag hängde på låset lite när den släpptes!
Värd pengen är väl oklart, rent funktionellt osv borde väl en gshock av nått slag vara "bättre". Men för mig, helt subjektivt, är den nog värd slanten. Väldigt förtjust i kombinationen av cerakote, svart dlc och den oranga ringen under "bezel". I och med titan är den lätt på handleden och jag har inga klagomål vad gäller finish/upplevd kvalitet. Verket fått viss kritik så har det egentligen alla funktioner jag behöver.
Helt klar en rek från mig, med brasklappen att viss nyförälskelse råder. Såg att de skulle fylla på lager till tidigt 2026 väl?
Hur trivs du med den?Köpte precis en sådan blå utan datum v4 av en här som borde komma idag![]()
Den är grym! Köpt några band till också men börjar få för mycket i lådan så den ska få lämna tyvärr.Hur trivs du med den?
Morrn mikrodister.
![]()