• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Vad passar en sån här svart raring bäst på tro?
Jag har grått tropic, grå/svart Barton, svart Barton, svart Hadley Roma canvas eller svart, grått, orange waffle.
(Bild lånad från annonsen)
3DDB24D3-BBF8-430C-B11B-7D2BFF718099.jpeg


Jag hoppas verkligen att denna Spinnaker kittlar bättre än den svart/gröna Bradner jag hade gjorde!
Vad är det för mönster på tavlan ? Det ser ut som imiterad pudelpäls :woot:
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Jag är inte heller största läderkillen i stan om man säger så haha.
Äsch, skit i mig, jag gillar gummi också...kör på nåt som är skönt, det är det viktigaste. Sen har väl alla upplevt den där "perfekta bandkombon" i huvudet som sen ser ut som en påse bajs i verkligheten
Jag gissar själv att det blir antingen svart Barton eller svart canvas på den men vi får väl se :)
 
  • Like
Reactions: v0n

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Samlar ihop pengar :)
Dessa levereras inte förrens i Nov-Jan så jag har lite tid på mig. Känner ägaren då jag recenserat flera av deras klockor innan så han kan "paxa" ett exemplar åt mig. ;)
Hehe, jag känner igen det där att 'samla pengar' ! Skall bli spännande att följa fortsättningen.
Du har många fina klockor för att vara så ung, keep up the god work :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Liten Wrist-roll på Biatec Leviathan. Han som bär klockan på bild har en ganska liten handled jämfört med mig så den bärs nog riktigt bra på mig.
Men jag funderar på att ta den svarta istället. Då den blåa kanske blir lite för mycket och jag har redan en blå dykare.
ee813b4e-b3a2-4379-a168-f464d63f265b.gif
 
Topp