Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja svårfångat numera och särskilt i bra skick.Ohh, ramlat över något svårfångat låter kul. Det ser vi fram mot att se bilder på!![]()
Fräck! Men tycker bandet ser aningen smalt ut.Känner mig som den coolaste soc-tanten i stan idag.
![]()
ÄLSKAR DENNA TRÅDEN! Så jäkla fint att man blir tårögd. Eller som en gammal kollega sa; Man får tårna i ögonenOm sommartomten vill ge sig tillkänna så får han göra det, jag vet vem du är din tokstolle!
Självklart kommer jag att pay it forward!
![]()
Blev en stund av inomhussommarpollenallergi i köket när jag öppnade ska erkännas.ÄLSKAR DENNA TRÅDEN! Så jäkla fint att man blir tårögd. Eller som en gammal kollega sa; Man får tårna i ögonen![]()
Ställer mig gärna i kö på att testa den någon gång om det blir aktuelltBlev en stund av inomhussommarpollenallergi i köket när jag öppnade ska erkännas.
NoteratStäller mig gärna i kö på att testa den någon gång om det blir aktuellt![]()
Fy tusan sicken go grej att göraOm sommartomten vill ge sig tillkänna så får han göra det, jag vet vem du är din tokstolle!
![]()
Helt fantastiskt gjort! Om hela världen var som folket i den här tråden skulle det vara en bättre värld, helt klart. Oerhört fint av dig, sommartomten! Hatten avJag är mållös, på riktigt...
![]()
![]()
Uj va fintJag är mållös, på riktigt...
![]()
![]()
Fantastiskt! Vilken hjälte! Hatten av till Sommartomten!Om sommartomten vill ge sig tillkänna så får han göra det, jag vet vem du är din tokstolle!
![]()
Vilken fantastiskt snäll tomte!Om sommartomten vill ge sig tillkänna så får han göra det, jag vet vem du är din tokstolle!
![]()
Är den gula tuben förpackningen? Satan så cooltAtt hitta kvartsvarianten av den här var omöjligt så jag beställde en automat till slut. Trevlig ändå.
![]()
![]()
Ja, sjukt plastig men coolÄr den gula tuben förpackningen? Satan så coolt![]()
Hård!Att hitta kvartsvarianten av den här var omöjligt så jag beställde en automat till slut. Trevlig ändå.
![]()
![]()
Glassigt värre!Då kom den, min efterlängtade TT klocka. Citizen svar på Seikos skx. Tydligen Asian limited i 2000 ex. Gillar designen mycket mer på denna än den tidigare modellen ny0040 som jag hade för några år sen. Länken är helt ok MEN den saknar microjustering i låset. Hur är det möjligt? Men lyckades få till passformen ändå men kanske byter ut låset. Men precis fått den och första intrycket är att den är helt grym! Sommarstekandet har börjat..
![]()
![]()
![]()
![]()
NY0040 (09EE)Hård!Vad har den för ref?