HallelåjaOchHaGoKväll. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mer bilder tack.Så, då har den anlänt. Den ÄR stor, får känna efter ett par dagar...
Verkligen bra tyngd, det gillar jag!Ser bra ut. Är det något drag i tritiumet? Bra tyngd som vanligt då det gäller Aragon? Om/när du ev. vill flippa så hör av dig via PM så får vi se om det passar oss båda.
Trevligt ur med kul litterär koppling.Nytt in två dagar före OWGM är kanske inte det smartaste. Min första sub-isch. Depth Charge. Köpte den mest för jag gillar boken med samma namn av Jason Heaton. Well well. Får se om det får stanna en stund eller ej.![]()
![]()
Ja jag tänkte det. Men den känns redan lite storTrevligt ur med kul litterär koppling.
Är det den som låg på Tradera helt nyligen?
Fler bilder kommerMer bilder tack.![]()
Verkligen bra tyngd, det gillar jag!
Tritium lyser absoulut så man kan läsa av, men hade ärligt talat hoppats på lite mer. Å andra sidan kan jag inta läsa av min Oris diver ens en timme efter att man släkt lampan på kvällen, min Aragon funkar ju alltid...
Blev visst bara en bild, kanske inte funkar att lägga in filmer...En liten filmsnutt...
Riktigt läcker bild medBlev en bild på pappas Oris. Jäkla läcker sak.
![]()
Vad är det för size på den?Blir en heads up på denna. Lite för stor för mig. Kommer ut på k&s inom en snar framtid.![]()
41mm utan krona, 13mm tjock och 48 mellan luggarna och 20mm bandbredd. 190g tung med hela länken. Upplever den som större än både min Synchron Military och Seiko 6309-7040 pga tyngden och längden mellan luggarnaVad är det för size på den?![]()
Det där var grymt coolt! Vad är det för band?Inte så tokigt om jag får säga det själv.![]()