Mycket har man sett slängt längs med vägkanter i livet men detta var nytt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket har man sett slängt längs med vägkanter i livet men detta var nytt:
![]()
Den är riktigt trevligKanske är sent på bollen men den här Citizen är intressant. Inspirerad av deras dykare från 70.talet och bara 41 mm. Titan, automatisk verk. Datumet borde de slopat men annars !!!
![]()
Köööööp! Den är fantastisk, köpte min här.Nån som äger nya San Martin 37mm Diver??
Sjukt sugen, ser fantastisk ut
![]()
Hahaha... jag har San Martin som bevakning på Traderarerara men tog bort den nu...Köööööp! Den är fantastisk, köpte min här.
![]()
TUDOR Black Bay 54 watch - m79000n-0001 | TUDOR Watch
Discover the TUDOR Black Bay 54 watch m79000n-0001 - Manufacture Calibre MT5400 (COSC) - 37mm steel case - Steel braceletwww.tudorwatch.com
Väntar på Lorier Astra "any day now" typ
![]()
Nyhämtat från lokala postombudet. Lite förvånad att man inte ser fler HGP här i tråden. Länken är magisk, som en blandning av jubilee och BoR. Även kvalitetskänslan är på topp med skarpa boettkanter och fina borstade och polerade ytor. Well done HGP!
![]()
Det verkar så ja.Det är väl Wolbrooks länk rakt av va?
Ha ha ha ja. När man har mer pengar än smak.Micro
Affordable
Farligt att vara sjuk och sitta hemma och titta på den där klorinflaskan hela dagarna. Tur man inte har problem med några andra flaskor iaf.
Jag tycker det lyfte klockan några snäpp och den fick lite mer liv. Mission accomplished.
![]()
Jag la i hela klockan, tog bara av länken. Mitt recept efter några misslyckade resultat med för stark blandning för en massa år sen är...Applicerade du rakt på eller tog du bort bezel eller insert först?
Micro
Affordable
Ha ha ha ja. När man har mer pengar än smak.
GudfadernFem mille som ligger och skräpar i kombination med synnerligen dålig smak är väl ungefär det som krävs för att införskaffa det här vulgospecimentet vilket jag tar som en personlig förolämpning då Gudfadern 1 är min favoritfilm alla kategorier. Aja..., bara att vända bort blicken och gå vidare i det vackra vårvädret.HaGoHelgPojkar!
![]()