En "lådvärmare" idag. Har ett nyanlänt ur som väntar hos ombudet, men det hämtar vi imorgon. Idag njuter vi av det vackra vädret.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Kontrar med SKX på Leos leklandHemma
Klassikern SRP777![]()
![]()
Passa dig för snoriga barnSnyggt! Kontrar med SKX på Leos lekland
![]()
Verkar som de kommer göra det till ett val vid beställningen: ja/nej till "siesta trea".Den var ju verkligen snygg. Särskilt den med ljusblå bezel. Den andra också förresten.
Skulle nog bli snygg med ljusbrunt läder, då kommer ingen någonsin sakna länk.
Skulle vara intressant att höra hur de tänkte med 3:an där...."vi orienterar siffrorna vertikalt. Utom 3:an den ser trött ut så den får ligga ned...."
Det enda negativa jag ser på tavlan är texten "super"! Varför i allsin dar har de skrivit det?!
När något i marknadsföring eller på loggor beskrivs som "super" tänker jag på lågprisvaruhus.
En "lådvärmare" idag. Har ett nyanlänt ur som väntar hos ombudet, men det hämtar vi imorgon. Idag njuter vi av det vackra vädret.
![]()
Ha, ha, ha...Sjukaste jag hört! Nu är det du som ringer en taxi och hämtar
Att ha en outhämtad klocka är lika oansvarigt som att glömma ett barn på förskolan
Ha, ha, ha...
Jag som ville verka. Nåväl, sanningen är att det är mycket folk och stökigt efter lunch hos ombudet och den här sjuttiotaggaren är inte mycket för köer och trängsel. Men imorgon kl. 09.00 är jag där och så köper jag frullefrallor samtidigt.
Satfläsk vilken snygg kombo bezel-band.33 grader i skuggan
![]()
Klart du ska rocka PicardenSatfläsk vilken snygg kombo bezel-band.
Dessutom fick jag inspiration vilken klocka jag ska välja imorgon.![]()
Clemence Munro är väldigt fin.Hej! Har fått upp ögonen mer och mer för mikromärken senaste tiden och lyckades knipa en Clemence Munro i färgen Amber som jag ser fram mot oerhört mycket att få hem. Men sen hittade jag ett svenskt mikromärke som ser väldans trevligt ut—Alato. Hittade inget om det här på forumet så är mest nyfiken på vad ni som har varit med ett tag tycker.
![]()
ALATO Arvet Automatic 100M 38mm Black
Ur legender föds mästerverk. Arvet kollektionen är inspirerad av The Reuleaux Triangle. Med ett formspråk präglat av triangelns geometri och betydelse för ingenjörskonsten påminner Arvet om vårt gemensamma arv. Arvet är en dressig sportklocka framtagen för dagligt bruk av klockentusiaster.www.alato.se
Den är ju ljuvlig!Korspostar denna. Damp ner på lådan idag. Affe-vintage som såldes på Domus på 70-talet.
![]()
Snyggt! Själv blev det första dagen med ribbat samtidigt som jag letar efter Squale på köp och sälj. Inget napp dockNäst sista semesterveckan. Sommaren är inte slut än. Testar gult på mohikanen.
![]()
![]()
Snyggt! Min Matic kilar stadigt fortfarande. Lär inte lämna då man aldrig ser dom dark blue till salu. Sitt lugnt i båten. Din klocka kommerSnyggt! Själv blev det första dagen med ribbat samtidigt som jag letar efter Squale på köp och sälj. Inget napp dock
![]()