• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

En "lådvärmare" idag. Har ett nyanlänt ur som väntar hos ombudet, men det hämtar vi imorgon. Idag njuter vi av det vackra vädret.🤙
1000014146.jpg

Hej! Har fått upp ögonen mer och mer för mikromärken senaste tiden och lyckades knipa en Clemence Munro i färgen Amber som jag ser fram mot oerhört mycket att få hem. Men sen hittade jag ett svenskt mikromärke som ser väldans trevligt ut—Alato. Hittade inget om det här på forumet så är mest nyfiken på vad ni som har varit med ett tag tycker.

Bilagor

• 1000003561.jpg
    1000003561.jpg
    552.2 KB · Visningar: 2
  • 1000003562.jpg
    1000003562.jpg
    368.5 KB · Visningar: 3
Den var ju verkligen snygg. Särskilt den med ljusblå bezel. Den andra också förresten.
Skulle nog bli snygg med ljusbrunt läder, då kommer ingen någonsin sakna länk.

Skulle vara intressant att höra hur de tänkte med 3:an där....🤔"vi orienterar siffrorna vertikalt. Utom 3:an den ser trött ut så den får ligga ned...."

Det enda negativa jag ser på tavlan är texten "super"! Varför i allsin dar har de skrivit det?!
När något i marknadsföring eller på loggor beskrivs som "super" tänker jag på lågprisvaruhus.
Verkar som de kommer göra det till ett val vid beställningen: ja/nej till "siesta trea". :)

Sjukaste jag hört! Nu är det du som ringer en taxi och hämtar 😂

Att ha en outhämtad klocka är lika oansvarigt som att glömma ett barn på förskolan
Ha, ha, ha...🤣
Jag som ville verka 🆒. Nåväl, sanningen är att det är mycket folk och stökigt efter lunch hos ombudet och den här sjuttiotaggaren är inte mycket för köer och trängsel. Men imorgon kl. 09.00 är jag där och så köper jag frullefrallor samtidigt.

Ha, ha, ha...🤣
Jag som ville verka 🆒. Nåväl, sanningen är att det är mycket folk och stökigt efter lunch hos ombudet och den här sjuttiotaggaren är inte mycket för köer och trängsel. Men imorgon kl. 09.00 är jag där och så köper jag frullefrallor samtidigt.

Du är förlåten såklart. Men bara för att du är du. Jag själv har ju inga klockor alls på ingång 😔

Jo, det där med band. Vitt gummi och orange gummi hör sommaren till. Nu börjar man förstå att även denna sommar eventuellt kommer ta slut.
Det kommer finnas gott om tid för blå gummiband och läderband. Ja rent av så småningom även bund.
Men nu slår vi ett slag för den kvarvarande sommaren och frossar i vita och orangea gummiband!
20240807_182926.jpg
20240807_181924.jpg

Hej! Har fått upp ögonen mer och mer för mikromärken senaste tiden och lyckades knipa en Clemence Munro i färgen Amber som jag ser fram mot oerhört mycket att få hem. Men sen hittade jag ett svenskt mikromärke som ser väldans trevligt ut—Alato. Hittade inget om det här på forumet så är mest nyfiken på vad ni som har varit med ett tag tycker.

Clemence Munro är väldigt fin.

Alato och dess skapare har nog helt missat Klocksnack och i stället blåst sin tid och sina pengar på Facebook och de största micromärkesgrupperna där. Snygg boett.

Tillbaka
Topp