Där finns inga gummin till den här modellenDIRENZO Watch Straps & Accessories
Find premium straps and accessories for your DIRENZO watch. Customize your timepiece to match your style and preference. Check out today!direnzowatches.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där finns inga gummin till den här modellenDIRENZO Watch Straps & Accessories
Find premium straps and accessories for your DIRENZO watch. Customize your timepiece to match your style and preference. Check out today!direnzowatches.com
Där finns inga gummin till den här modellen![]()
Haha, det är lugnt. Den här modellen tar ju vanliga 22 mm band och den kom med ett Isofrane-liknande gummi utöver läderbandet. Ska prova lite olika band på klockan så snart jag är klar med min sovrumsrenovering och därmed kommer åt mina klockgrejer igen.Kanske är olika storlek på dem, det fatta inte jag sorry![]()
Har någon enstaka som jag haft mina ögon på men inte varit så mycket för deras senaste alster.Vad har folk för tankar kring svenska Bravur? Har inte sett så många klockor här på forumet.
Nya Team Heritage gillar jag.
![]()
Team Heritage - STR
bravurwatches.com
Är det malachite?
Stämmer! Boett i titan, vridring i brons. Kul kombination av material.Är det malachite?
Tack själv! Snyggt band på denSaknade klocka som tog 20mm band. Nu har jag plötsligt tvåEn ny och en känd från tråden.
Stor & Liten
![]()
Tack @frommywrist![]()
Onekligen. Något annat än Traska, det!Stämmer! Boett i titan, vridring i brons. Kul kombination av material.
Traska spelar i en annan liga skulle jag vilja påstå men Spinnaker gör absolut inte bort sig, för pengen är det en bra klocka. Finns en hel del spännande modeller framförallt, Piccard tex.Onekligen. Något annat än Traska, det!
Hur är den där annars i jämförelse med Traskan?
Har velat ha en Enicar Sherpa OPS nu i säkert 10år. Men då jag varken är gjord av pengar eller hade den goda smaken att gifta mig med en sugarmama så får jag fortsätta drömma…
Skaffade iallafall en ”lookalike of sorts”, om man har grå starr och står på 12m avstånd och inte kan något om klockor så kan man kanske missta mig och min nya klocka för coola! Speciellt i min Shepra-tisha!
Nä, men skämt åsido, jag diggar DH som fan, och har länge velat testa denna modell, tycker nog den är rätt ball ändå! Vad tycker panelen?
Längst ned är en OG OPS.
![]()
![]()