• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har velat ha en Enicar Sherpa OPS nu i säkert 10år. Men då jag varken är gjord av pengar eller hade den goda smaken att gifta mig med en sugarmama så får jag fortsätta drömma…
Skaffade iallafall en ”lookalike of sorts”, om man har grå starr och står på 12m avstånd och inte kan något om klockor så kan man kanske missta mig och min nya klocka för coola! Speciellt i min Shepra-tisha!

Nä, men skämt åsido, jag diggar DH som fan, och har länge velat testa denna modell, tycker nog den är rätt ball ändå! Vad tycker panelen?

Längst ned är en OG OPS. :p

IMG_0317.jpeg

IMG_0306.jpeg

Varför gifte vi oss av kärlek egentligen? Så oansvarigt rent ekonomiskt..

Jag tycker att DHn satt som en smäck 🤘🏻

Den är ju makalöst fin den där!👍Ger villhöver känsla.
Traska spelar i en annan liga skulle jag vilja påstå men Spinnaker gör absolut inte bort sig, för pengen är det en bra klocka. Finns en hel del spännande modeller framförallt, Piccard tex. 🙂
SP-5098-33_1.jpg
517c70Udt9L._AC_SY900_.jpg

Jag tycker i allmänhet att Spinnaker har så mycket bra och kul klockor att man skulle kunna fylla en hel samling med bara Spinnaker.

Den är ju makalöst fin den där!👍Ger villhöver känsla.

Jag tycker i allmänhet att Spinnaker har så mycket bra och kul klockor att man skulle kunna fylla en hel samling med bara Spinnaker.
Det var inte helt lätt att välja vilken urtavla jag skulle köra på, den bruna stentavlan är också läcker, Tiger Eye.

Håller med dig, många fina och kul klockor att välja på. 🙂
SP-5145-01-MS03.jpg

Backade denna på KS. Lite Doxa vibe. Någon som har erfarenhet av UW?
IMG_6120.jpeg
Har aldrig haft någon och är tämligen obekant med dessa, men spanade in den här.
Den fastnade jag för. Superläcker!
1744968240578.jpeg

Tillbaka
Topp