Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym ju. För 700:- är det en no-brainer! Grattis.Första klockan jag köpt på länge, 700kr. Ny daily
![]()
sapphire bezels är ju något speciellt! Synd bara att jag slår sönder dem direkt hahahHade väl föredragit den i typ 36mm, men dumt att klaga. Sommarklocka inhandlad, drivs av ett NH34.
![]()
![]()
Åh! Fick härliga flashback av att se denna. 700:-? GrattisFörsta klockan jag köpt på länge, 700kr. Ny daily
![]()
Stabilt 70-tals affordable idag. Moderna 37mm och på med rallylänken. Efter glasbyte blir hon 100%
![]()
Testkör innan eventuell modning![]()
Tänker en annan tavla men inget köpt än. Kanske andra visare med men samtidigt är jag svag för snowflakeBerätta mer om modplaner, när jag ägde modellen tyckte jag den nog skulle mått bra av en mod typ med annan tavla och plongeurvisare för tool deluxe känsla![]()
Tänker en annan tavla men inget köpt än. Kanske andra visare med men samtidigt är jag svag för snowflake
Vad tycker du om den? I originalutförande tänkte jag säga, men det ordet kanske inte passar så bra in i det här sammanhanget.Testkör innan eventuell modning![]()