Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en ny modell med uppdaterat NE88-verk? Den första versionen av kronografverket var notoriskt kass.Är det någon mer än jag som har en Venezianico i samlingen? Jag har snöat in ganska hårt på deras klockor som jag tycker är sjukt väldesignade.
Har en Nereide själv men är riktigt sugen på denna Bucintoro med Seiko NE88A-verk:
![]()
Menar du att det satt en äldre variant i Bucintoron tidigare eller syftar du på själva urverket? Som jag fattat det så är NE88A en uppdaterad version av NE88 (som kom 2014).Är det en ny modell med uppdaterat NE88-verk? Den första versionen av kronografverket var notoriskt kass.
Jag syftar på NE88-verket, men om de uppdaterat verket så har de väl åtgärdat barnsjukdomarnaMenar du att det satt en äldre variant i Bucintoron tidigare eller syftar du på själva urverket? Som jag fattat det så är NE88A en uppdaterad version av NE88 (som kom 2014).
Jag kan ju ha missuppfattat det hela också, vore intressant om någon mer insatt kunde bidra med infoJag syftar på NE88-verket, men om de uppdaterat verket så har de väl åtgärdat barnsjukdomarna![]()
Vad är det för size på den? Ser lovande ut
Case 41 och bezel 38Vad är det för size på den? Ser lovande ut
Grym femma. Vad är det för ref? 700kr tradera?Klickat hem en triwa model som på bilden för 340kr gillar särskilt kronan. Lite sugen på den orangea med nu på sommarn.
Annars är toknöjd med min seiko 5a, fattar inte varför det dröjde så länge innan jag skaffa en. 700kr gav jag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Här på ksGrym femma. Vad är det för ref? 700kr tradera?
Väntar på en likadan faktiskt, beställde från monsterwatches med ett slim caseback monterat. Köpt en Jubilee-länk från tid och ting som ska på är tanken. Hoppas den trillar in i veckan.Här på ksSNXS73K
Alla naton görs med fördel om till singel![]()
Mellan matningar kan man roa sig med att göra billiga naton till single pass istället.
stort tack få nog hålla ögonen öppna efter en sådanHär på ksSNXS73K
Låter en perfekt planVäntar på en likadan faktiskt, beställde från monsterwatches med ett slim caseback monterat. Köpt en Jubilee-länk från tid och ting som ska på är tanken. Hoppas den trillar in i veckan.