Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Meraud Antigua med Landeron 248, limitert til 200stkWow! Vad har vi här? Right up my alley! Berätta mer![]()
Verkligen en fräsch nyhet för mig. Ger mig Fortis / Zenith / Nomos vibes.Meraud Antigua med Landeron 248, limitert til 200stk
![]()
![]()
![]()
Bytte band, lätt topp 3 värsta upplevelserna jag haft i klocksammanhang…![]()
Jag vet precis vad du menar, men du kommer klura ut 'knixet' efter du gjort det ett par gånger, jag lovar![]()
Hade jag skullat göra en instruktionsvideo, så hade den blivit 'bannad' direkt, p.g.a av mängden svordomar jag fäller, av ren frustrationBorde ingått en ”såhär gör du video” i köpetBlev dock bra på, trots 22mm
![]()
Tack, ja den var förvånansvärt fin i verkligheten måste jag säga!Oj, satan vad cool![]()
Bra tips! Och fin klocka. Har du någon före-bild?Dagen tips för att återställa brons. Tar bort eventuella svarta märken utan att ta bort all patinering.
![]()
![]()
Dessvärre ingen braBra tips! Och fin klocka. Har du någon före-bild?![]()