Delgada
Pandion
Hur tycker du det fungerar jämfört med citron? Själv tycker jag citron fungerar bra, men har inte provat någon annan metodDagen tips för att återställa brons. Tar bort eventuella svarta märken utan att ta bort all patinering.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur tycker du det fungerar jämfört med citron? Själv tycker jag citron fungerar bra, men har inte provat någon annan metodDagen tips för att återställa brons. Tar bort eventuella svarta märken utan att ta bort all patinering.
![]()
![]()
Jag upplever att citron och andra syror tar bort en del av glansen. Sedan är fördelen med ex. Citron att det tar sig in i skrymslen där det kan vara svårt att komma åt med denna.Hur tycker du det fungerar jämfört med citron? Själv tycker jag citron fungerar bra, men har inte provat någon annan metod
Snygg tavla ihop med bronset o bandet!Apropå brons..
Har väldigt svårt att släppa den här..
![]()
Vad är det du ska sälja?Verkligen en beundransvärd arbetshäst!
På köpesstigen efter en SBGX så letar GS inspo!Vad är det du ska sälja?
![]()
För att vara någon typ av billig homage känns den helt ärligt betydligt bättre än man kan tro. Skön länk och spänne och sen känns inte alls billig.Rätt cool, som ett kärleksbarn mellan datejust och tusenö windseeker typ
Hur är kvalitetskänslan?
En imponerande skapelse det där.ZRC GF40163![]()
![]()