Klart att du ska våga rosaRiktigt härliga släpp från Baltic! Man blir ju bra sugen på en rosa med rosa tropic.
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart att du ska våga rosaRiktigt härliga släpp från Baltic! Man blir ju bra sugen på en rosa med rosa tropic.
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastiskt fin den där Orisen!Klart att du ska våga rosa
![]()
Du ser, då kan du stilla suget efter rosa när det blir för jobbigtFantastiskt fin den där Orisen!
Färgen i sig är inget nytt, brukar sno FruBr's Onda rätt ofta.Kanske borde ha en egen, blev rätt sugen på den där rosa Balticen. Synd att den inte är något mindre bara, 34-35mm hade varit perfekt.
![]()
Hehe, alltid något! Jag gillar att Baltic kör med plexi, det ger en helt annan vintagekänsla också. Profilen är inte dum den heller.Du ser, då kan du stilla suget efter rosa när det blir för jobbigtHar faktiskt aldrig testat Baltic men dom lockar lite smått ibland och nu med lite nya sköna färger blev det ännu mer intressant.
Kan inte göra annat än att hålla med. Min hälsar. Bilden är från häromdagen, numera sitter den på ett vitt tropic sport så det blir vitt på vittHehe, alltid något! Jag gillar att Baltic kör med plexi, det ger en helt annan vintagekänsla också. Profilen är inte dum den heller.
![]()
Hörde jag tjockis...?Tjockis bär tjockis. Otroligt fäst vid denna tavla!
![]()
Nu har du chansen igenKan fortfarande inte förlåta mig själv att jag inte klickade hem den här Straum Jan Mayen.
![]()
Fratello × Straum Jan Mayen Limited Edition
Embodying the fiery basaltic lava interior of the volcano Beerenberg.straum.co
![]()
Ja jäklars - en titanareNu har du chansen igen![]()
Riktigt bra allihopBurit alla dessa idag. Halvt orimligt, men har man semester så..
![]()
Krispig urtavla, gör sig väl vitt på vittKan inte göra annat än att hålla med. Min hälsar. Bilden är från häromdagen, numera sitter den på ett vitt tropic sport så det blir vitt på vitt
![]()
Burit alla dessa idag. Halvt orimligt, men har man semester så..
![]()
Är väldigt förtjust i den! Känns otroligt robust och betydligt tuffare än jag är. Pluspoäng att den faktiskt är "issued" fortfarande. Ger den nån sorts existensberättigande, utöver att vara tjusig - även om jag inte direkt brukar den som såInte alls konstigt, de är ju skitfräna allihopVad tycker du om SBS?
Är väldigt förtjust i den! Känns otroligt robust och betydligt tuffare än jag är. Pluspoäng att den faktiskt är "issued" fortfarande. Ger den nån sorts existensberättigande, utöver att vara tjusig - även om jag inte direkt brukar den som så
Jag övervägde en stund att sälja den för att ersätta med den nya ti 300. Har nånstans kommit fram till att jag ändå vill ha dag/datum på en sån här klocka. Tror jag gillar att den är svart med, särskiljer den i alla fall lite från övriga dykare i min samling.
Tldr: cwc sbs bra - om jag skulle byta ut den så vore det för en annan cwc troligen![]()
SBS’n blir också bara snyggare med åren tycker jag när färgen sakta men säkert slits bort. Men allt är ju såklart ut personligt perspektiv. Ägde själv en RN tidigare men kunde inte hålla kvar den när en sbs kom ut här på ks.Bra summerat! Går i liknande tankar, en cwc kommer det bli men kan inte riktigt bestämma mig mellan SBS och den vanligare RN.
Håller med om att det svarta sticker ut lite mer. Lite mer combat, om man nu bryr sig om sånt (klart man gör)
SBS’n blir också bara snyggare med åren tycker jag när färgen sakta men säkert slits bort. Men allt är ju såklart ut personligt perspektiv. Ägde själv en RN tidigare men kunde inte hålla kvar den när en sbs kom ut här på ks.
![]()
Tills vidare duger squale gott![]()