Delgada
Pandion
Ja om det gäller klockor. Gäller det pistoler är Glock definitivt inte mikro.Räknas Glock som ett mickromärke?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja om det gäller klockor. Gäller det pistoler är Glock definitivt inte mikro.Räknas Glock som ett mickromärke?
Satfläsk! Den var cool.Har rätt länge varit sugen på en Vintage VDB - slog till på årets släpp. Risken är väl dock att man sjunker till botten om man badar med den
![]()
Wow! Riktigt bra. Grattis!Har rätt länge varit sugen på en Vintage VDB - slog till på årets släpp. Risken är väl dock att man sjunker till botten om man badar med den
![]()
Technos duon är ju galet bra!Ole, dole, doff. Tre badpojkar i svart.
![]()
Har rätt länge varit sugen på en Vintage VDB - slog till på årets släpp. Risken är väl dock att man sjunker till botten om man badar med den
![]()
Satfläsk! Den var cool.![]()
Wow! Riktigt bra. Grattis!
Tack!Inte ofta man ser vdb, galet fin den där! Älskar kronskydden![]()
Hoppas på att få se mycket av den där här framöver.Tack!
Ja jag har spanat ett tag men de kommer ut så sällan på UhrForum - och här nästan aldrig. Gillade denna modellen så gjorde en pre-order i våras.
Riktigt nöjd - en rejäl pjäs![]()
Jag vet att många föredrar en patinerad look på på bronsarna. Själv är jag lite svag för blinget på bronsaren så jag kör en snabb depatinering på klocka och spänne vid byte till bund.
![]()
![]()
En liten heads up på Grodans FXD. Köpt för att modda men inte fått tummen ur. Om någon är sugen så släng iväg ett dm
![]()
Vem vet. Kanske slutar med en modd ändå. Vi får se vad som händer. TackJag som tänkte vänta tills du moddat denGLWS!
![]()
Funderar på vilket band jag ska köra på denna istället för gummi nu när sommaren är över. Borde väl gå tillbaka till länk men inte helt där än. Dock så fick inte dessa Nato plats på denna med gömda luggar så testar ett canvas/läder istället.
![]()
Köpte en Spitfire Bronze för 2 år sedan, fått mycket cred, enda jag kan tycka är att luminance (hela urtavlan) dalar fort i styrka, men är nöjd, och använder den rimligt ofta. Jag tittar på en till AVI-8.Någon här som haft en Avi-8 och kan uttala sig om kvaliten?
Fatta förövrigt för två sekunder sedan deras logotyp, blir ju som aviator![]()